جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۴۱ مورد.
عنوان پایان‌نامهپردیس/دانشکدهدانشکده / گروهرشته تحصیلیمقطع تحصیلیوضعیت پایان نامهدانشجواستاد راهنماتاریخ دفاع
 
بررسی رابطه بین ویژگی های پیام در رسانه های اجتماعی با وابستگی به برند با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری درگیری برای خریدمدیریتMBAمدیریتMBA - بازاریابیکارشناسی ارشدسیده الهه نبی زادهمنوچهر انصاری۱۵ اسفند ۱۳۹۵
بررسی تاثیر سایتهای نظرات مردمی بر اعتماد و تمایل خرید مشتریان به برندناآشنامدیریتMBAمدیریتMBA - بازاریابیکارشناسی ارشدکسری بازرگانیامیر خانلری۳۱ شهریور ۱۳۹۵
شناسایی و تعیین اهمیت عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی در حوزه نرم افزارهای کاربردی موبایلمدیریتMBAمدیریتMBA - بازاریابیکارشناسی ارشدحمیدرضا ریحانینسترن حاجی حیدری۱۵ اسفند ۱۳۹۴
پیش بینی رفتار مشتریان حقیقی در انتخاب بانک با استفاده از شبکه عصبی (مطالعه موردی :بانک سینا)مدیریتMBAمدیریتMBA - بازاریابیکارشناسی ارشدفاطمه علیزادهامیر خانلری۱۵ اسفند ۱۳۹۴
ارایه یک مدل با رویکرد داده کاوی برای بیشینه کردن سود فروشگاه های زنجیره ای با در نظر گرفتن تصمیمات طبقه بندی محصول، تخصیص فضا و محل نمایشمدیریتMBAمدیریتMBA - بازاریابیکارشناسی ارشدعلی ستاره گوران آبادمنوچهر انصاری۲۱ بهمن ۱۳۹۴
بررسی تاثیر روشهای ترفیع فروش بر رفتار خرید آنی مصرف کنندگان در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروشمدیریتMBAمدیریتMBA - بازاریابیکارشناسی ارشدمحمد اقدسیامیر خانلری۲۰ بهمن ۱۳۹۴
انتخاب مدل کسب و کارالکترونیکی مناسب برای شرکتهای صادر کننده خشکبارمدیریتMBAمدیریتMBA - بازاریابیکارشناسی ارشدمرضیه پوراسترآبادینسترن حاجی حیدری۲۳ شهریور ۱۳۹۴
طراحی مدل CRM برای اجرا در بانک ملتمدیریتMBAمدیریتMBA - بازاریابیکارشناسی ارشدمحمدمهدی معینی قراگوزلومسعود کیماسی۱۵ شهریور ۱۳۹۴
انتخاب آمیخته رسانه در کمپین های تبلیغاتی با تلفیق مدل تصمیم گیری زبانی فازی و الگوریتم ژنتیک مورد مطالعه:بانک پارسیانمدیریتMBAمدیریتMBA - بازاریابیکارشناسی ارشدهوشنگ تدریسی جوانامیر خانلری۳۰ خرداد ۱۳۹۴
شناسایی و الویت بندی موانع و مشکلات صادرات مواد غذایی به کشور عراق از دیدگاه صادر کنندگانمدیریتMBAمدیریتMBA - بازاریابیکارشناسی ارشدمحمدجواد ناصحیمحمدعلی شاه حسینی۱۲ اسفند ۱۳۹۳