جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۱۰ مورد.
عنوان پایان‌نامهپردیس/دانشکدهدانشکده / گروهرشته تحصیلیمقطع تحصیلیوضعیت پایان نامهدانشجواستاد راهنماتاریخ دفاع
 
طراحی مدل بازاریابی رابطه ی بین بنگاهی در شبکه کسب و کار گردشگری پارسیانمدیریتمدیریت‌مدیریت بازرگانی - مدیریت بازاریابیدکتری تخصصی PhDحامد عبدالعلیمحمدرحیم اسفیدانی۲۹ شهریور ۱۳۹۶
ارائه چارچوبی برای مدیریت منابع انسانی سبزمدیریتمدیریت‌مدیریت بازرگانی - مدیریت بازاریابیدکتری تخصصی PhDمجتبی محمدنژادشورکاییسیدرضا سیدجوادین۳۰ بهمن ۱۳۹۵
تدوین چارچوبی جهت تحلیل فرصتهای توسعه کسب و کار میان ایران و فرانسهمدیریتمدیریت‌مدیریت بازرگانی - مدیریت بازاریابیدکتری تخصصی PhDاحسان سلطانی فرمنوچهر انصاری۱۹ بهمن ۱۳۹۵
طراحی و تبیین مدل ممیزی توسعه منابع انسانی در صنعت نفتمدیریتمدیریت‌مدیریت بازرگانی - مدیریت بازاریابیدکتری تخصصی PhDمریم حسانسیدرضا سیدجوادین۱۸ مهر ۱۳۹۵
ارائه مدل انصاف اداراک شده مشتری از قیمت گذاری پویا مورد مطالعه مجموعه هتلهای پارسیانمدیریتمدیریت‌مدیریت بازرگانی - مدیریت بازاریابیدکتری تخصصی PhDمهدی سمیع زادهمحسن نظری۳۱ شهریور ۱۳۹۵
طراحی مدل توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی استان تهرانمدیریتمدیریت‌مدیریت بازرگانی - مدیریت بازاریابیدکتری تخصصی PhDمرتضی انوشهطهمورث حسنقلی پوریاسوری۲۶ بهمن ۱۳۹۴
طراحی و تبیین مدل ریسک منابع انسانی (مورد مطالعه: سازمان توسعه برق ایران)مدیریتمدیریت‌مدیریت بازرگانی - مدیریت بازاریابیدکتری تخصصی PhDالهام ابراهیمیآرین قلی پور۱۴ بهمن ۱۳۹۴
ارائه مدل برآورد تمایل به پرداخت برای تداعی های برند بانکمدیریتمدیریت‌مدیریت بازرگانی - مدیریت بازاریابیدکتری تخصصی PhDاشکان الهیاریمحسن نظری۳۰ شهریور ۱۳۹۴
طراحی و تبیین مدل چیره دستی در سازمانهای علمی و فناورانه (مورد مطالعه : جهاد دانشگاهی)مدیریتمدیریت‌مدیریت بازرگانی - مدیریت بازاریابیدکتری تخصصی PhDمحمدرضا پورعابدیسیدمحمد مقیمی۲۲ شهریور ۱۳۹۴
تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل با رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه لوازم خانگی)مدیریتمدیریت‌مدیریت بازرگانی - مدیریت بازاریابیدکتری تخصصی PhDعبدالرحمن احسانمحسن نظری۱۷ شهریور ۱۳۹۴