جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۱۸ مورد.
عنوان پایان‌نامهپردیس/دانشکدهدانشکده / گروهرشته تحصیلیمقطع تحصیلیوضعیت پایان نامهدانشجواستاد راهنماتاریخ دفاع
 
طراحی مدل ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه بانک توسعه تعاونپردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت اجرایی -مدیریت بازاریابی وصادراتکارشناسی ارشدسارا عبداله نژادسیدمحمد محمودی۲۹ بهمن ۱۳۹۴
بررسی تاثیر انتخاب آمیخته بازاریابی بر ارزش برند رسانه دیجیتالپردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت اجرایی -مدیریت بازاریابی وصادراتکارشناسی ارشدمحمدحسن نباتچیانحمیدرضا یزدانی۳۱ شهریور ۱۳۹۴
بررسی نقش بازاریابی چابک و بازاریابی ناب در عملکرد شرکتهاپردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت اجرایی -مدیریت بازاریابی وصادراتکارشناسی ارشدامین حسینیمرتضی سلطانی, علی حمیدی زاده۳۱ شهریور ۱۳۹۴
بررسی تاثیر شخصیت مشتری بر شخصیت برند(مورد مطالعه:مصرف کنندگان برند اپل)پردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت اجرایی -مدیریت بازاریابی وصادراتکارشناسی ارشدپریسا سیاسیعلی حمیدی زاده۳۰ بهمن ۱۳۹۳
بررسی عوامل موثر بر تمایل به پرداخت بالاتر با در نظر گرفتن نقش درگیری ذهنیپردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت اجرایی -مدیریت بازاریابی وصادراتکارشناسی ارشدمهدیه سادات میرلوحیسید محمد باقر جعفری۱۶ بهمن ۱۳۹۳
بررسی نقش تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژه برند(مورد مطالعه:شرکت ایرانسل)پردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت اجرایی -مدیریت بازاریابی وصادراتکارشناسی ارشدندا قاسمیغلامرضا جندقی۱۱ بهمن ۱۳۹۳
ارزیابی عوامل موثر بر عشق به برند و پیامدهای آن(مورد مطالعه:مصرف کنندگان لباس های ورزشی در سال های ۹۳-۹۲)پردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت اجرایی -مدیریت بازاریابی وصادراتکارشناسی ارشدفاطمه جوادیانغلامرضا جندقی۱۱ بهمن ۱۳۹۳
بررسی تاثیر ادراک مخاطبان از اخلاقی بودن تبلیغات بر قصد خریدپردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت اجرایی -مدیریت بازاریابی وصادراتکارشناسی ارشدپروین خردمندسعدیحمید زارع۲۸ دی ۱۳۹۳
بررسی عوامل موثر در تبادل دانش ضمنی بین بازار یابی و فروش و نقش آن در بهبود موفقیت بازاریابی(مورد مطالعه:شرکت بیمه آسیا)پردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت اجرایی -مدیریت بازاریابی وصادراتکارشناسی ارشدسعید نیک پورسید محمد باقر جعفری۳۰ شهریور ۱۳۹۳
بررسی تاثیر رابطه بین رهبری معنوی بر روی کیفیت زندگی کاری کارکنان مطالعه موردی: سازمان صدا و سیمای مرکز تهرانپردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت اجرایی -مدیریت بازاریابی وصادراتکارشناسی ارشدمهدی رضایی شریف ابادیحسین خنیفر, حمیدرضا یزدانی۳۰ شهریور ۱۳۹۳