جستجو در پایاننامهها
نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۱۳۲ مورد.
عنوان پایاننامه | پردیس/دانشکده | دانشکده / گروه | رشته تحصیلی | مقطع تحصیلی | وضعیت پایان نامه | دانشجو | استاد راهنما | تاریخ دفاع |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
آسیب شناسی درس املا در نظام آموزشی ابتدایی : مطالعه ای به روش پژوهش آمیخته | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | تحقیقات آموزشی | کارشناسی ارشد | محمد ناصرپور | کمال درانی | ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ | |
عوامل موثر بر گرایش دانش آموزان به کلاس های کنکور از دیدگاه معلمان ، دانش آموزان و خانواده هایشان | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | تحقیقات آموزشی | کارشناسی ارشد | ندا مجدی | ۱۳ مهر ۱۳۹۵ | ||
رابطه تعلق علمی و اجتماعی در دانشگاه تهران با عملکرد تحصیلی و تمایل به مهاجرت در بین دانشجویان : موردی از مطالع در دانشکده علوم پایه دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | تحقیقات آموزشی | کارشناسی ارشد | نرگس گرکانی | رضوان حکیم زاده | ۱۲ مهر ۱۳۹۵ | |
تبیین فرایند یاددهی – یادگیری پژوهش محور در مقطع متوسطه به منظور ارائه الگوی مناسب | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | تحقیقات آموزشی | کارشناسی ارشد | بهروز سلجوقی | کمال درانی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | |
ارتباط ادارک از محیط کلاس ، نیازهای اساسی روان شناختی و خودکارآمدی تحصیلی با درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه نهم | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | تحقیقات آموزشی | کارشناسی ارشد | منصور خدائی | کیوان صالحی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | |
بررسی تطبیقی برنامه های آموزش کارآفرینی در دانشگاه های آمریکا، ژاپن و ایران | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | تحقیقات آموزشی | کارشناسی ارشد | بهناز جنتیان | رضوان حکیم زاده | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | |
ارزشیابی مدارس هوشمند تهران بر اساس الگوی ارزشیابی تایلر | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | تحقیقات آموزشی | کارشناسی ارشد | رویا پرند | کمال درانی | ۰۱ تیر ۱۳۹۵ | |
رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با سازگاری اجتماعی در بین دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی درسال تحصیلی ۹۵-۹۴ | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | تحقیقات آموزشی | کارشناسی ارشد | منیره فیروزدهقان | کمال درانی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ | |
عوامل موثر بر موفقیت نفرات برتر کنکور سراسری ۹۳ در گروه های آزمایشی مختلف | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | تحقیقات آموزشی | کارشناسی ارشد | رضا سجادی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ||
نقش واسطه ای درگیری تحصیلی در ارتباط با سبک های مشارکت در یادگیری گراشا - ریچمن با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه تهران | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | تحقیقات آموزشی | کارشناسی ارشد | مجید قاسمی | رضوان حکیم زاده | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ |