جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۷۰ مورد.
عنوان پایان‌نامهپردیس/دانشکدهدانشکده / گروهرشته تحصیلیمقطع تحصیلیوضعیت پایان نامهدانشجواستاد راهنماتاریخ دفاع
 
بررسی کارآمدی بازی های تبلیغاتی درجذب بازدیدکنندگان (مطالعه موردی:وب سایت شکم سلام)مدیریتمدیریت بازرگانیمدیریت جهانگردی - بازاریابی جهانگردیکارشناسی ارشدمبین مظلومی جورکویهمسعود کیماسی۱۵ اسفند ۱۳۹۵
تاثیر نهادهای رسمی بر گرایش کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگریپردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت جهانگردی - بازاریابی جهانگردیکارشناسی ارشدمهدیه موسی زاده گورابیآصف کریمی۱۴ دی ۱۳۹۵
شناسایی عوامل موثر بر رفتار مسئولانه گردشگران نسبت به محیط زیست در اکوتوریسم(مطالعه موردی:جنگل فندقلو در استان اردبیل)پردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت جهانگردی - بازاریابی جهانگردیکارشناسی ارشدسیده زهرا هاشمیمحمد میره ای۱۴ دی ۱۳۹۵
تاثیرارزشهای فردی گردشگران برانتخاب خریدسوغاتی آنهامدیریتمدیریت بازرگانیمدیریت جهانگردی - بازاریابی جهانگردیکارشناسی ارشدنگار اقبالیطهمورث حسنقلی پوریاسوری۳۰ آذر ۱۳۹۵
ارزیابی صنعت گردشگری ایران بااستفاده ازالگوی تحلیلی PESTE(سیاسی،اقتصادی،اجتماعی،تکنولوژیکی،زیست محیطی)مدیریتمدیریت بازرگانیمدیریت جهانگردی - بازاریابی جهانگردیکارشناسی ارشدعلی اردیزیطهمورث حسنقلی پوریاسوری۱۸ آبان ۱۳۹۵
بررسی اثرات تجارب بازیابی تعطیلات بر رضایت زندگی گردشگران (نمونه موردی: گردشگران ساکن مشهد به مقصد دبی)مدیریتمدیریت بازرگانیمدیریت جهانگردی - بازاریابی جهانگردیکارشناسی ارشدنادیا قندیمحمدرحیم اسفیدانی۱۲ مهر ۱۳۹۵
بررسی تاثیر چرخه زندگی بر انگیزه های سفر گردشگران خروجی ایرانی(مورد مطالعه گردشگران خروجی به کشور ترکیه)پردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت جهانگردی - بازاریابی جهانگردیکارشناسی ارشدسکینه حمزه زادهحمیدرضا یزدانی۰۷ مهر ۱۳۹۵
ارزیابی اثرات اجتماعی درک شده از میزبانی رویدادهای ورزشی(مورد مطالعه: شهر کرمانشاه میزبان سی و پنجمین مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی)پردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت جهانگردی - بازاریابی جهانگردیکارشناسی ارشدفیروزه خزاعیآصف کریمی۰۴ مهر ۱۳۹۵
بررسی تاثیرتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی شبکه های اجتماعی برقصدخریدودرک محصول(مطالعه موردی:دانشجویان دانشگاه تهران)مدیریتمدیریت بازرگانیمدیریت جهانگردی - بازاریابی جهانگردیکارشناسی ارشدمحمدرضا وحیدی نژادسیدابوالقاسم میرا۳۱ شهریور ۱۳۹۵
بررسی نقش مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتهادررضایت مشتریان مراجعه کننده به آژانسهای برترشهرتهرانمدیریتمدیریت بازرگانیمدیریت جهانگردی - بازاریابی جهانگردیکارشناسی ارشدسحر دادخواهمحمد حقیقی۳۱ شهریور ۱۳۹۵