جستجو در پایاننامهها
نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۲۶ مورد.
عنوان پایاننامه | پردیس/دانشکده | دانشکده / گروه | رشته تحصیلی | مقطع تحصیلی | وضعیت پایان نامه | دانشجو | استاد راهنما | تاریخ دفاع |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
مقایسه مهارت های اجتماعی و خلاقیت کودکان آموزش دیده به روش مونته سوری با کودکان آموزش دیده به روش عادی در دوره پیش دبستان | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | علوم تربیتی - برنامه ریزی درسی | کارشناسی ارشد | حدیثه ادهمی صیادمحله | مرضیه دهقانی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | |
شناسایی برنامه درسی زاید از دیدگاه دبیران و دانش آموزان دوره دوم متوسطه | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | علوم تربیتی - برنامه ریزی درسی | کارشناسی ارشد | زهره ایروانی | رضوان حکیم زاده | ۱۲ دی ۱۳۹۵ | |
بررسی میزان دستیابی دانش آموزان مدارس عادی - دولتی دوره اول متوسطه شهرستان اسلامشهر به اهداف برنامه درسی کار و فناوری پایه هفتم | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | علوم تربیتی - برنامه ریزی درسی | کارشناسی ارشد | زهرا خلجی | ۱۳ مهر ۱۳۹۵ | ||
شناسیایی ادراک و تفسیر دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه تهران در مورد اسلامی سازی برنامه های درسی آموزش عالی یک پژوهش پدیدار شناختی | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | علوم تربیتی - برنامه ریزی درسی | کارشناسی ارشد | بتول بهشتی جمال اباد | سعید صفائی موحد | ۱۲ مهر ۱۳۹۵ | |
امکان سنجی برنامه درسی تلفیقی در دروس علوم تجربی ،علوم اجتماعی و تربیت بدنی در دوره ابتدایی از نگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | علوم تربیتی - برنامه ریزی درسی | کارشناسی ارشد | حسن عباسی | ۱۲ مهر ۱۳۹۵ | ||
بررسی عوامل موثر بر انتخاب استاد راهنما در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده های حقوق و علوم سیاسی و مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | علوم تربیتی - برنامه ریزی درسی | کارشناسی ارشد | عطیه جمشیدی | مرضیه دهقانی | ۱۱ مهر ۱۳۹۵ | |
ارزشیابی فضاهای آموزشی مدارس دخترانه ابتدایی شهر هشتگرد بر مبنای معیارهای ارگونومی آموزشی | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | علوم تربیتی - برنامه ریزی درسی | کارشناسی ارشد | مریم فلاح نژاد | کمال درانی | ۰۶ مهر ۱۳۹۵ | |
امکان سنجی اجرای رویکرد ساختن گرایی در مقطع متوسطه اول شهرستان بهارستان از دیدگاه تحصیلی ۹۴-۹۵ | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | علوم تربیتی - برنامه ریزی درسی | کارشناسی ارشد | زهرا ابوالحسنی | ۰۶ مهر ۱۳۹۵ | ||
طراحی و اعتبار بخشی برنامه درسی کارشناسی ارشد رشته آموزش و بهسازی منابع انسانی در دانشگاه تهران | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | علوم تربیتی - برنامه ریزی درسی | کارشناسی ارشد | فریده رحمانی اذر | سعید صفائی موحد | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ | |
بررسی میزان تطابق محتوای کتاب های درسی علوم تجربی دوره ابتدایی با اهداف مصوب برنامه درسی | روانشناسی و علوم تربیتی | روشها و برنامه های آموزشی | علوم تربیتی - برنامه ریزی درسی | کارشناسی ارشد | محمد بخشی | رضوان حکیم زاده | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ |