جستجو در پایاننامهها
عنوان پایاننامه | پردیس/دانشکده | دانشکده / گروه | رشته تحصیلی | مقطع تحصیلی | وضعیت پایان نامه | دانشجو | استاد راهنما | تاریخ دفاع |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
تاثیر اموزش راهبردهای فراشناختی درک مطلب دانش آموزان با مشکلات خواندن | روانشناسی و علوم تربیتی | روانشناسی تربیتی ومشاوره | آموزش و پرورش کودکان استثنایی | کارشناسی ارشد | جعفر بخشی | باقر غباری بناب | ۱۲ مهر ۱۳۹۰ | |
تاثیر آموزش مستقیم آگاهی واجی بر پیشرفت مهارت خواندن دانش آموزان با اختلال خواندن | روانشناسی و علوم تربیتی | روانشناسی تربیتی ومشاوره | آموزش و پرورش کودکان استثنایی | کارشناسی ارشد | حجت پیرزادی | باقر غباری بناب | ۱۱ مهر ۱۳۹۰ | |
تاثیر آموزش یکپارچه سازی شنیداری بر کاهش نشانگان خودماندگی | روانشناسی و علوم تربیتی | روانشناسی تربیتی ومشاوره | آموزش و پرورش کودکان استثنایی | کارشناسی ارشد | مریم علیزاده جانی بگلو | سعید حسن زاده | ۰۹ مهر ۱۳۹۰ | |
مقایسه تنیدگی والدینی، والدین کودکان آسیب شنوایی، آسیب بینایی، آهسته گام و کودکان عادی | روانشناسی و علوم تربیتی | روانشناسی تربیتی ومشاوره | آموزش و پرورش کودکان استثنایی | کارشناسی ارشد | افسانه رحیمی پردنجانی | سعید حسن زاده | ۰۶ مهر ۱۳۹۰ | |
بررسی اثر بخشی برنامه های آموزش مهارت های اجتماعی بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان آسیب دیده شنوایی | روانشناسی و علوم تربیتی | روانشناسی تربیتی ومشاوره | آموزش و پرورش کودکان استثنایی | کارشناسی ارشد | کورش امرایی | سعید حسن زاده | ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ | |
بررسی ویژگی های زیستی ،شناختی و روانی - اجتماعی والدین بیش از یک فرزند استثنایی در شهر قم | روانشناسی و علوم تربیتی | روانشناسی تربیتی ومشاوره | آموزش و پرورش کودکان استثنایی | کارشناسی ارشد | محمد مدحی | غلامعلی افروز | ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ | |
تاثیر آموزش مستقیم بر یادگیری مفاهیم ریاضی کودکان با اختلال ریاضی | روانشناسی و علوم تربیتی | روانشناسی تربیتی ومشاوره | آموزش و پرورش کودکان استثنایی | کارشناسی ارشد | احمد شریفی اردانی | باقر غباری بناب | ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ | |
اثر بخشی داستان های اجتماعی بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان اتیک تیک | روانشناسی و علوم تربیتی | روانشناسی تربیتی ومشاوره | آموزش و پرورش کودکان استثنایی | کارشناسی ارشد | احمد احمدی | احمد به پژوه | ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ |