جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۴ مورد از کل ۴ مورد.
عنوان پایان‌نامهپردیس/دانشکدهدانشکده / گروهرشته تحصیلیمقطع تحصیلیوضعیت پایان نامهدانشجواستاد راهنماتاریخ دفاع
 
ادراکات قیمت به عنوان متغیر تعدیلگر در رابطه بین درگیری محصول و وفاداری برند در کالاهای زود مصرف (FMCG)پردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت MBA - سیستم های اطلاعاتی مدیریتکارشناسی ارشدساناز عزیزیحمیدرضا یزدانی, تورج کریمی۲۳ آذر ۱۳۹۵
بخش بندی بازار با بکارگیری برنامه ریزی خطی عدد صیحیح چند تابع هدفه –مورد مطالعه : شرکت لبنی سیمونمدیریتMBAمدیریت MBA - سیستم های اطلاعاتی مدیریتکارشناسی ارشدکیمیا کشانیانامیر خانلری۰۲ آذر ۱۳۹۵
بررسی و ارزیابی آمادگی بازاریابی نوآوارانه سیستم های اطلاعاتی در واحدهای تجاری کوچک و شناسایی عوامل موثر بر آن بررسی موردی بازار پوشاک اصفهانپردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت MBA - سیستم های اطلاعاتی مدیریتکارشناسی ارشدرضا یکتائیرضا ابراهیم زاده, حمیدرضا یزدانی۳۱ شهریور ۱۳۹۵
ارائه چارچوبی برای انتخاب متقاضیان استخدام در بستر شبکه های اجتماعیپردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت MBA - سیستم های اطلاعاتی مدیریتکارشناسی ارشدنیما شیوندی چلچهجبار باباشاهی۲۳ شهریور ۱۳۹۵