جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۱۲۲ مورد.
عنوان پایان‌نامهپردیس/دانشکدهدانشکده / گروهرشته تحصیلیمقطع تحصیلیوضعیت پایان نامهدانشجواستاد راهنماتاریخ دفاع
 
واکاوی سبک های تصمیم گیری مدیران بازاریابی و فروش کسب و کارهای منتخبپردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت بازرگانی - بازاریابیکارشناسی ارشدامیرحسین مزینانیعبدالحسین کرمپور, میثم شهبازی۱۸ اسفند ۱۳۹۵
بررسی وجود رفتار شهروندی سازمانی در شرکت کارگزاری بانک ملی ایران و رابطه آن با وفاداری مشتریمدیریتمدیریت بازرگانیمدیریت بازرگانی - بازاریابی بین المللیکارشناسی ارشدالهه رضاییسیدرضا سیدجوادین۱۵ اسفند ۱۳۹۵
تاثیر پخش رایحه بر رفتار مشتریان در فروشگاه پوشاکمدیریتمدیریت بازرگانیمدیریت بازرگانی - بازاریابی بین المللیکارشناسی ارشدسیده فاطمه امیرارجمندیمحمد حقیقی۱۵ اسفند ۱۳۹۵
تاثیر موسیقی پس زمینه فروشگاه بر رفتار خرید مشتریان(مورد مطالعه:فروشگاه هایپر هاوش گنبد کاوس )پردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت بازرگانی - بازاریابیکارشناسی ارشدمحمد رحیم زاده اسفروشانعلی حمیدی زاده۱۲ مهر ۱۳۹۵
بررسی تاثیر بازاریابی حمایتی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد مصرف کننده(موردمطالعه: استفاد کنندگان خدمات آموزشی موسسه آموزش عالی پارسه در شهر قم)مدیریتمدیریت بازرگانیمدیریت بازرگانی - بازاریابی بین المللیکارشناسی ارشدمحسن سلمانمحمد حقیقی۱۱ مهر ۱۳۹۵
بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان در خرید محصولاتی با مبدا کشوری متخاصممدیریتمدیریت بازرگانیمدیریت بازرگانی - بازاریابی بین المللیکارشناسی ارشدیاشار دیندارکله سرسیدابوالقاسم میرا۰۶ مهر ۱۳۹۵
مطالعه تاثیر کنترل بر خویشتن بر مجاب کنندگی اثر جذابیتپردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت بازرگانی - بازاریابیکارشناسی ارشدبهزاد قبادیجبار باباشاهی۰۶ مهر ۱۳۹۵
ارزیابی تعالی بازار یابی در شرکت بیمه معلمپردیس فارابیدانشکده مدیریت‌ و حسابداریمدیریت بازرگانی - بازاریابی بین المللیکارشناسی ارشدمریم پویامهرمحمدحسین رحمتی۳۱ شهریور ۱۳۹۵
تاثیر ترفیعی قیمتی برتمایل به پرداخت و ادراک مصرف کننده از برند(مطالعه موردی :مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی مای و بایودرما)مدیریتمدیریت بازرگانیمدیریت بازرگانی - بازاریابی بین المللیکارشناسی ارشددینا حاجی زینلی بیوکیامیر خانلری۳۱ شهریور ۱۳۹۵
بررسی تاثیر برند رمانتیک بر وفاداری مصرف کنندگان مورد مطالعه : ساعت مچیمدیریتمدیریت بازرگانیمدیریت بازرگانی - بازاریابی بین المللیکارشناسی ارشدطاهره حیدریطهمورث حسنقلی پوریاسوری۲۹ شهریور ۱۳۹۵