عنوان پایان‌نامه

بررسی تاثیر برند رمانتیک بر وفاداری مصرف کنندگان مورد مطالعه : ساعت مچی



    دانشجو در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "بررسی تاثیر برند رمانتیک بر وفاداری مصرف کنندگان مورد مطالعه : ساعت مچی" را دفاع نموده است.


    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 81773;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 81773
    تاریخ دفاع
    ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    هدف مقاله حاضر برسی تاثیر برند رمانتیک بر وفادارای مصرف کنندگان به عنوان کامل ترین وابستگی عاطفی به برند می باشد. با توجه به اهمیت ارتباطات مصرف‌کننده با برند، در این مقاله تلاش شده است عشق رمانتیک به برند، وفاداری به برند، نگرش نسبت به برند ه مورد بررسی قرار گیرد. جامعه آماری این پژوهش، شامل خریداران و مصرف کنندگان ساعت مچی در تهران می‌باشد. نمونه آماری پژوهش حاضر شامل387 نفر می‌باشد. برای گردآوری داده‌ها،از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. تجزیه‌وتحلیل داده‌هابا تکنیک مدل‌سازی معادلات ساختاری و با استفاده از نرم‌افزار اسمارت پی‌ال‌اس انجام گرفته است. نتایج پژوهش نشان داد لذت، انگیختگی و تسلط بر عشق رمانتیک به برند اثر گذار است. هم چنین نتایج حاکی از آن است نگرش به برند و عشق رمانتیک به برند بر وفاداری به برند اثر گذرا است.
    Abstract
    This study aimed to determine the effects on brand loyalty of consumers as the most perfect romantic emotional attachment to the brand. Given the importance of consumer-brand connections, in this report we present the romantic love to the brand, brand loyalty, attitude toward the brand are examined. The study population included all buyers and consumers watch in Tehran. The sample consisted of 387 individuals. For data collection, a questionnaire was used Oatmeal analysis data analysis and structural equation modeling techniques using the Smart software was PLS. The results showed pleasure, arousal and dominance on romantic love brand influence. The results indicate that brand attitude and brand of romantic love is transient effect on brand loyalty