جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۲۱۸ مورد.
عنوان پایان‌نامهپردیس/دانشکدهدانشکده / گروهرشته تحصیلیمقطع تحصیلیوضعیت پایان نامهدانشجواستاد راهنماتاریخ دفاع
 
طراحی بسته آموزشی تقویت بازنمایی های حافظه بر اساس رویکرد رقابت بازیابی و ارزیابی اثر بخشی آن برحرمت خود و اضطراب امتحانروانشناسی‌ و علوم‌ تربیتی‌روانشناسی تربیتی ومشاورهروانشناسی تربیتیدکتری تخصصی PhDزینب عظیمیمحمد خدایاری فرد۲۹ شهریور ۱۳۹۶
طراحی برنامه آموزشی فرزند پروری مبتنی بر ذهن آگاهی خانواده محور برای مادران کودکان با نشانگان داون و بررسی اثر بخشی آن بر رضامندی زوجیت ،بهزیستی روانشناختی و رابطه والد- کودکروانشناسی‌ و علوم‌ تربیتی‌روانشناسی تربیتی ومشاورهروانشناسی تربیتیدکتری تخصصی PhDساجد یعقوب نژادقاینغلامعلی افروز۲۵ شهریور ۱۳۹۶
نقش واسطه ای خودتنظیمی بلند مدت وادراک از سودمندی تکالیف تحصیلی در رابطه بین چشم انداز زمان آینده و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با پایگاه های اجتماعی و اقتصادی بالا و پایینروانشناسی‌ و علوم‌ تربیتی‌روانشناسی تربیتی ومشاورهروانشناسی تربیتیدکتری تخصصی PhDمحسن افشاریجواد اژه ای, الهه حجازی موغاری۳۰ بهمن ۱۳۹۵
رابطه سبک تدریس ادراک شده معلم با هویت تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ، ارائه مدل علیروانشناسی‌ و علوم‌ تربیتی‌روانشناسی تربیتی ومشاورهروانشناسی تربیتیکارشناسی ارشدمریم تشکرمسعود غلامعلی لواسانی۰۳ آذر ۱۳۹۵
طراحی برنامه تاب آوری مبتی بر معنویت اسلامی و بررسی اثر بخشی آن بر سلامت روانی، رضایتمندی زوجیت و تعاملات درون خانوادگی مادران با کودک آهسته گامروانشناسی‌ و علوم‌ تربیتی‌روانشناسی تربیتی ومشاورهروانشناسی تربیتیدکتری تخصصی PhDشهرزاد بخشی زادهغلامعلی افروز, احمد به پژوه۱۲ مهر ۱۳۹۵
رابطه کارکردهای اجرایی عصب شناختی و نیازهای اساسی روان شناختی با هویت تحصیلی نقش واسطه ای خود تنظیمی و جهت گیری هدفیروانشناسی‌ و علوم‌ تربیتی‌روانشناسی تربیتی ومشاورهروانشناسی تربیتیکارشناسی ارشدمهدی ناصرزعیمالهه حجازی موغاری۱۲ مهر ۱۳۹۵
رابطه سبک های فرزند پروری ادراک شده و تنظیم شناختی هیجان نقش واسطه ای سبک های هویتروانشناسی‌ و علوم‌ تربیتی‌روانشناسی تربیتی ومشاورهروانشناسی تربیتیکارشناسی ارشدصفیه السادات ساداتیانمسعود غلامعلی لواسانی۱۱ مهر ۱۳۹۵
طراحی برنامه مداخله ای پردازش شنیداری مرکزی و بررسی اثر بخشی آن بر روان خوانی ،درک خواندن و ادراک شنیداری در دانش آموزان نارسا خوانروانشناسی‌ و علوم‌ تربیتی‌روانشناسی تربیتی ومشاورهروانشناسی تربیتیدکتری تخصصی PhDمعصومه قاسمیمحسن شکوهی یکتا, سعید حسن زاده۱۰ مهر ۱۳۹۵
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی از منظر درگیری تحصیلیروانشناسی‌ و علوم‌ تربیتی‌روانشناسی تربیتی ومشاورهروانشناسی تربیتیکارشناسی ارشدفاطمه گلرخیمنصوره حاج حسینی۱۰ مهر ۱۳۹۵
اثر بخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر تاب آوری نوجوانان دختر آسیب دیدهروانشناسی‌ و علوم‌ تربیتی‌روانشناسی تربیتی ومشاورهروانشناسی تربیتیکارشناسی ارشدمرضیه موسوی رابعمحمد خدایاری فرد, مسعود غلامعلی لواسانی۱۰ مهر ۱۳۹۵