جستجو در پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۳ مورد از کل ۳ مورد.
عنوان پایان‌نامهپردیس/دانشکدهدانشکده / گروهرشته تحصیلیمقطع تحصیلیوضعیت پایان نامهدانشجواستاد راهنماتاریخ دفاع
 
ارائه مدل کاربرد بازاریابی چند حسی در برندسازی مقصد گردشگریپردیس بین المللی ارسعلوم اجتماعی ورفتاریمدیریت - مدیریت بازاریابی بین المللدکتری تخصصی PhDعلی صالحیمحمد حقیقی۳۰ مهر ۱۳۹۵
طراحی الگوی مناسب تبلیغاتی برای بانک پارسیان از طریق شبکه های اجتماعیپردیس بین المللی ارسعلوم اجتماعی ورفتاریمدیریت - مدیریت بازاریابی بین المللدکتری تخصصی PhDاحد محمودزادهطاهر روشندل اربطانی۰۲ شهریور ۱۳۹۵
طراحی مدل تبلیغاتی اثربخش نفوذ در کشورهای CIS در بخش صادرات غیر نفتی استان آذربایجان شرقی (مطالعه موردی: محصولات خشکبار)پردیس بین المللی ارسعلوم اجتماعی ورفتاریمدیریت - مدیریت بازاریابی بین المللدکتری تخصصی PhDمجتبی رمضانیطاهر روشندل اربطانی۰۵ تیر ۱۳۹۵