عنوان پایان‌نامه

تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید آن در فروشگاه های زنجیره ای اتکا



    دانشجو در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید آن در فروشگاه های زنجیره ای اتکا" را دفاع نموده است.


    محل دفاع
    کتابخانه پردیس قم شماره ثبت: 001819;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 64193
    تاریخ دفاع
    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    امروزه فروشگاههای زنجیرهای، یکی از کسب وکارهای فعال و پویا در کلان شهرها میباشند، که تحت فشار رقابت بسیار زیادی قرار دارند. این فروشگاهها نیازمند توجه خاص مدیران در جهت ایجاد و حفظ جایگاه و مزیت رقابتی در بازار میباشند. از این رو پژوهش حاضر با ارائه یک الگوی پیشنهادی، به دنبال بررسی تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید آن در فروشگاههای زنجیرهای اتکا میباشد. جامعه آماری این پژوهش شامل مشتریان این فروشگاهها در شهر تهران است که دادههای مورد نیاز برای انجام پژوهش با استفاده از روش نمونهگیری هدفمند در دسترس از میان 390 نفر از مشتریان این فروشگاه- ها به دست آمده است. تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از تحلیل همبستگی و الگویابی معادلات ساختاری و با انجام شده است. نتایج پژوهش نشان میدهد: ( 1) تصویر فروشگاه اثر مثبت و AMOS کمک نرم افزار 18 معناداری بر تصویر برند خصوصی دارد ( 2) تصویر فروشگاه تاثیر منفی و معناداری بر ریسک ادراک شده دارد 3) کیفیت خدمات اثر مثبت و معناداری بر قصد خرید برند خصوصی دارد ( 4) کیفیت خدمات اثر مثبت و ) معناداری بر ارزش ادراک شده دارد ( 5) ارزش ادراک شده اثر مثبت و معناداری بر قصد خرید برند خصوصی دارد ( 6) تصویر برند خصوصی اثر مثبت و معناداری بر قصد خرید برند خصوصی دارد ( 7) ریسک ادراک شده تاثیر منفی و معناداری بر قصد خرید برند خصوصی دارد ( 8) تصویر برند خصوصی و ریسک ادراک شده در رابطه بین تصویر فروشگاه و قصد خرید نقش میانجی دارند. واژگان کلیدی: تصویر فروشگاه، کیفیت خدمات، تصویر برند، ریسک ادراک شده، ارزش ادراک شده،قصد خرید، برند خصوصی، فروشگاههای زنجیره ای اتکا
    Abstract
    The chain store, an active and dynamic businesses in large cities, are under tremendous competitive pressures. This store managers need to pay special attention towards creating and sustaining competitive advantage in the market place. The present study presents a proposed model, Looking for reviews the effect of store image and service quality of private label brand image and purchase intention on ETKA chain stores. The population of the study consisted of customers in Tehran. Data needed to conduct the study using purposive sampling available Of the 390 cases of customers are obtained. Data analysis using correlation analysis and structural equation modeling was conducted using the AMOS 18 software. The results show: (1) Store image has a significant positive effect on the private label brand image (2) store image has a significant negative effect on Perceived risk (3) Service quality has a significant positive effect on purchase intention of private label brands (4) Service quality has a significant positive effect on perceived value (5) perceived value has a significant positive effect on purchase intention of private label brands (6) private label brand image has a significant positive effect on purchase intention of private label brands (7) Perceived risk has a significant negative effect on purchase intention of private label brands (8) Private brand image and perceived risk between store image and purchase intention to mediate. Keywords: Store image, Service quality, Store image, Perceived risk, Perceived value, Purchase intention, Private label brand, ETKA chain stores.