عنوان پایان‌نامه

بررسی تاثیرتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی درانتخاب مقاصدگردشگری (مطالعه موردی شهرشیراز)



    دانشجو در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "بررسی تاثیرتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی درانتخاب مقاصدگردشگری (مطالعه موردی شهرشیراز)" را دفاع نموده است.


    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 70378
    تاریخ دفاع
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۴
    دانشجو
    سهیلا وکیلی
    استاد راهنما
    محسن نظری

    با توجه به رقابتی بودن صنعت گردشگری و اهمیت این صنعت در دنیای امروز لزوم بررسی استراتژی های جدید و کارآمد ضروری به نظر میرسد. از آنجا که شیراز به عنوان یک قطب گردشگری در ایران و جهان به شمار می رود اهمیت عوامل موثر در جذب هر چه بیشتر گردشگر به این مقصد از اهمیت بالایی برخودار است در همین راستا هدف اصلی در این تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در انتخاب مقاصد گردشگری شهر شیراز است. تبلیغات دهان به دهان امروزه به عنوان یک ابزار موثر بازاریابی مطرح است به خصوص زمانی که با تکنولوژی روز و دنیای مجازی ادغام گردد. برای بررسی اهداف مورد بررسی در این پژوهش جامعه آماری گردشگران شهر شیراز خواهند بود که با استفاده از آزمون تی تک نمونه ای، همبستگی و رگرسیون خطی، داده های استخراج شده از پرسشنامه ها تحلیل خواهد شد. واژه‌های کلیدی: تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، انتخاب مقاصد گردشگری ، شهر شیراز
    Abstract
    Tourism has emerged as the fastest growing industry in the world. Due to the competitiveness of the tourism industry and the importance of this industry in the world, the need for new and effective strategies are needed. Shiraz is one of the most important and well known tourism destinations in Iran and also the world, so it is essential to know important factors in attracting more tourists to this destination. Now a days, word of mouth advertising is considered as an effective marketing tool, especially when combine with the digital world, that called e-word-of-mouth (e-WOM). This study examines the impact of electronic word of mouth advertising in selecting tourist destinations in Shiraz, Iran. The sample will chose from shiraz tourists and for analyzing data one-sample t-test, correlation and regression analysis will be use. Keywords: Electronic word of mouth , tourist destination, Shiraz