عنوان پایان‌نامه

بررسی تاثیر رویکرد بازاریابی داخلی بر بازارگرایی کارکنان بانکهای صادرات استان تهران



    دانشجو در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۰ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "بررسی تاثیر رویکرد بازاریابی داخلی بر بازارگرایی کارکنان بانکهای صادرات استان تهران" را دفاع نموده است.


    محل دفاع
    کتابخانه پردیس قم شماره ثبت: 00375;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 50693
    تاریخ دفاع
    ۲۹ آبان ۱۳۹۰

    چکیده طرح پژوهشی ، یک مطالعه موردی است که با هدف بررسی رابطه رویکرد بازاریابی داخلی بر بازارگرایی کارکنان صف بانک صادرات تهران انجام شده است .تحقیق از نظر ماهیت و روش ، تحقیقی توصیفی – پیمایشی و از نظر هدف کاربردی است . مشخص گردید :متغیرهای توسعه کارکنان ،سیستم پاداش و ارائه چشم انداز بر بازارگرایی کارکنان تاثیر مثبت دارد و بیشترین تاثیر را متغیر ارائه چشم انداز و کمترین را متغیر سیستم پاداش داشته اند. که می توان نتیجه گرفت که چنانچه مدیریت سازمان خواهان نهادینه شدن فرهنگ مشتری مداری و بازارگرایی در سازمان است باید درکنار توسعه دانش و توجه به نظام پرداخت ها ، تصویری روشن از جایگاه سازمان و کارکنان آن در تفکر کارکنان خلق نماید . واژگان کلیدی :بازاریابی داخلی ،بازارگرایی ،بانک صادرات ،سیستم پاداش ،چشم انداز،توسعه کارکنان .
    Abstract
    This scientific investigation is a case-study has done with the purpose of investigating of effect internal marketing s approach on market oriantation of the personal of Tehrans Saderat Bank .this project is a descriptive research that has done scaling. It is determined: the variables employees development, reward system, showing vision has a positive effect on employee s market orientation and variable of showing vision has the most effect and the reward system has the least effect. it can be conclude, considering to personnel s vision, since in this bank, the management of the organization is demanded of institutionalizes of the culture of customer centricity and market orientation. His can create a clear image in the employees thought, from the position of the organization and its employee besides of the development of knowledge and paying attention to the payments system. Key words: Internal marketing, Market orientation, Saderat bank Reward system, Vision,