عنوان پایان‌نامه

برنامه های آمادگی آزمون و آزمون سازی



    دانشجو در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۳۸۶ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "برنامه های آمادگی آزمون و آزمون سازی" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    آموزش زبان انگلیسی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه دانشکده زبانها و ادبیات خارجی شماره ثبت: 2/1199;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 38108
    تاریخ دفاع
    ۱۹ اسفند ۱۳۸۶
    دانشجو
    صدیقه نجیبی
    استاد راهنما
    سیدمحمد علوی

    هدف اصلی این پایان نامه بر رسی تاثیر کلاس های آمادگی آزمون IELTS بر آموزش زبان انگلیسی و آزمون سازی می باشد. با معرفی آزمون های خطیری نظیر IELTS ، مسائل متعددی از قبیل برنامه های آمادگی برای آزمون مطرح می شود. این برنامه های آمادگی، تاثیر آزمون سازی بر آموزش را به خوبی نشان می دهد. کلاس های آمادگی آزمون تبدیل به یک صنعت عمده در بخش خصوصی و دولتی شده است. فراگیران بسیاری در تمام دنیا در چنین کلاس هایی شرکت می کنند تا به موفقیت مطلوب در حرفه و تحصیل خود دست پیدا کنند. هدف اصلی این مطالعه یافتن تاثیر کلاس های آمادگی نگارش بر نمره فراگیران در بخش نگارش امتحان IELTS می باشد.
    Abstract
    The concept of washback, or backwash, defined as the influence of testing on instruction, is discussed with relation to second language teaching and testing. The introduction of high-stakes tests to educational context brings about the issue of preparation programs for these high-stakes tests that give rise to a new phenomenon which highlights the influence of testing on teaching, washback. Test preparation courses constitute a major industry within both private and public sector. Many students around the world participate in such programs in pursuit of their desire to succeed in their professional and academic life. What this study aims at is to see whether the direct teaching or in other words "washback" of testing skills /strategies for the Writing section of IELTS can improve the students’ grade in the exam given at the end of the course.