عنوان پایان‌نامه

بررسی نقش نام و نشان تجاری در تصمیم گیری خریداران محصولات کمپرسور صنعتی ابزار دقیق و ماشین آلات حفاری



    دانشجو در تاریخ ۱۵ مهر ۱۳۸۹ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "بررسی نقش نام و نشان تجاری در تصمیم گیری خریداران محصولات کمپرسور صنعتی ابزار دقیق و ماشین آلات حفاری" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    مدیریت اجرایی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 48654
    تاریخ دفاع
    ۱۵ مهر ۱۳۸۹
    استاد راهنما
    محمد حقیقی

    نام و نشان تجاری همواره از معیارهای خریداران برای انتخاب محصول مورد نظرشان می باشد. این مسئله برای انواع خریداران ازجمله خریداران صنعتی مصداق دارد . خریداران صنعتی که فضای تجارت کسب و کار به کسب و کار یافت می شوند خود شرکتهای صنعتی هستند که محصول مورد نظر را برای تولید محصول دیگری خرید می کنند و از این جهت بعضی عوامل برای آنها از مشتریان محصول نهایی پر اهمیت است . در این پژوهش کوشیده ایم تا عوامل موثر بر انتخاب برند توسط خریداران صنعتی را مورد بررسی قرار داهیم از طرفی در این راستا عوامل خوشنامی برند و وفاداری برند را بررسی کرده ایم که خود این عوامل از عوامل دیگری تاثیر می پذیرند که عبارتند از : کیفیت محصول ، کشور مبدا ، خدمات پس از فروش ، فرآیند خرید آسان ، کیفیت ارتباط با مشتری و شهرت و سابقه محصول. که هر کدام به نوبه خود مورد بررسی قرار گرفته اند روش تحقیق از نوع توصیفی و همبستگی و ابزار تحقیق پرسشنامه بوده است.
    Abstract
    ندارد