عنوان پایاننامه
ظهور پدیده سوپر گرافیک در گرافیک محیطی شهرها
- رشته تحصیلی
- ارتباط تصویری
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 57993
- تاریخ دفاع
- ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
- دانشجو
- عبدالحسین صدیقی
- استاد راهنما
- مصطفی اسدالهی
- چکیده
- چکیده در رابطه با طراحی محیطی می توان گفت گرافیک محیطی ارتباط مستقیم با محیط بیرون ازساختمان ها دارد، انقلاب صنعتی و پیشرفت سریع تکنولوژی وحدت بین طراحی بصری و معماری را از بین برد، ما باید آن ها را دوباره به هم پیوند دهیم و مسلما مهم ترین کار طراح محیطی باید ایجاد یکپارچگی بین هنر و معماری و اتحاد بین عملکرد و زیبایی باشد . کاربرد های گرافیک محیطی آگاهی، جهت یابی ، راهنمایی، آموزش، تبلیغ و تزیین می باشد و در واقع اهداف اصلی این هنر هستند و می توان آن را به شش دسته مستقل تقسیم کرد که شامل این تقسیمات می شود: پیکتوگرام ها و علائم نمادین ، علائم راهنمایی و رانندگی ، سیستم های هدایت بصری ، نوشته ها و نشانه های بدنه ساختمان ها ، فروشگاه ها و مغازه ها ، گرافیک در ابعاد بزرگ ، نقاشی دیواری ها و بیلبورد ها ، گرافیک بدنه وسایل حمل نقل .
- Abstract
- دارد