عنوان پایان‌نامه

ارتباط بین کیفیت خدمات و وفاداری شرکت کنندگان در مدارس فوتبال شهر مشهد



    دانشجو در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "ارتباط بین کیفیت خدمات و وفاداری شرکت کنندگان در مدارس فوتبال شهر مشهد" را دفاع نموده است.


    محل دفاع
    کتابخانه پردیس کیش شماره ثبت: 1068;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 58638;کتابخانه پردیس کیش شماره ثبت: 1068;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 58638
    تاریخ دفاع
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۱

    هدف از انجام این پژوهش، ارتباط بین کیفیت خدمات و و¬فاداری شرکت کنندگان در مدارس فوتبال شهر مشهد بود. به همین منظور پرسشنامه استاندارد و بومی سازی شده کیفیت خدمات مراکز ورزشی (کیم و کیم، 1985) در اختیار تمامی مشتریان 20 مدرسه فوتبال شهر مشهد در گروه والدین (N=3000) قرار گرفت که در نهایت تعداد 341 نفر با توجه به فرمول برآورد حجم نمونه، نمونه نهایی این پژوهش را تشکیل دادند. روایی محتوایی پرسشنامه ها توسط متخصصین و ثبات درونی پرسشنامه کیفیت خدمات در یک مطالعه مقدماتی 92/0 تعیین شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای تعیین نرمال بودن متغیر ها و آزمون همبستگی اسپیرمن برای پاسخ به سوال های تحقیق استفاده شد. بر اساس یافته ها بین کیفیت خدمات ارائه شده در مدارس فوتبال شهر مشهد با وفاداری شرکت کنندگان ارتباط معناداری وجود دارد (P = 0/001). به طور کلی بین میزان رضایت مشتریان مدارس فوتبال شهر مشهد از مدرسه و میزان درک آن ها از کیفیت خدمات رابطه معناداری وجود دارد.
    Abstract
    The purpose of this study, the relationship between quality services and services participants were football schools in Mashhad. Therefore, a standard questionnaire and quality localization services, sports centers (Kim and Kim, 1985) of all customers in Mashhad football schools in 20 parents (N = 3000) were 341 subjects in the final sample size was estimated according to the formula, formed the final sample for this study. Questionnaire content validity and internal consistency of the questionnaire quality of service provided by professionals in a preliminary study, 92/0 was determined. In order to analyze the data from the Kolmogorov Smirnov test for normality of variables and Spearman correlation test was used to answer the research question. Based on the findings, the quality of service provided in schools in Mashhad football allegiance participants there was a significant association (P = 0/001). Overall customer satisfaction of the school's football schools in Mashhad and the understanding that there is a significant relationship between quality of service.