عنوان پایاننامه
بررسی و مطالعه ابزارهای پیشبرد در مشتریان کارگزاری بورس ایران
- رشته تحصیلی
- مدیریت (MBA) - مدیریت بازاریابی
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه پردیس البرز شماره ثبت: 401;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 67732
- تاریخ دفاع
- ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
- استاد راهنما
- حسین نوروزی
- دانشجو
- پریا شاهروش
- چکیده
- هدف اصلی از این پژوهش، بررسی و مطالعه تاثیر اجزاء و عناصر ترفیع بر انتخاب مشتریان کارگزاری بورس اوراق بهادار در ایران و به صورت موردی در کارگزاری آراد ایرانیان در تهران می باشد.هدف یاد شده به وسیله چهار فرضیه اصلی و شانزده فرضیه فرعی مورد آزمون واقع شده است.این تحقیق از نوع توصیفی-پیمایشی از شاخه میدانی است و روش گردآوری مباحث نظری کتابخانه ای بوده و داده های آن به صورت نمونه گیری از جامعه بزرگتر به وسیله پرسشنامه به دست آمده است و این تحقیق از جمله تحقیقات کاربردی می باشد. تجزیه و تحلیل داده های این پژوهش از طریق SPSS ولیزرل به بررسی میزان همبستگی رابطه بین متغیرهای مستقل و وابسته و آزمون فرضیه های تحقیق می پردازد. در پایان پژوهش فرضیه های اصلی مبنی بر ارتباط ابزارهای ترفیع و انتخاب کارگزاری های بورس اوراق بهادار مورد استفاده بسیاری از کارگزاری های بورس و موسسات مالی قرار خواهد گرفت
- Abstract
- The main purpose of this study is to investigate and study the components effect and promotion elements of customer’s selection of stock exchange formation in Iran, and in the case form in the Iranian Arad formation of Tehran. The mentioned purpose was analyzed by the main hypotheses and sixteen sub-hypotheses. The study is in the form of survey-descriptive and in the field manner, the collection method of theoretical discussion was library, the data was collected by the questionnaire with the sampling from a bigger population, the research is as the applied researches. Data analysis of the study was done by SPSS and LISREL, it depends on the investigation of relation correlation level between the independent, dependent variables and research hypotheses and it was based on the relation of promotion tools and stock exchange formation selection, it was used by many stock exchange formations and financial institution. Key words ? promotion, advertisement, personal sales, sales promotion