عنوان پایان‌نامه

بررسی تاثیر ارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان (والدین دانش آموزان ) در مدارس غیر انتفاعی دوره دبیرستان در کلان شهر تهران




    رشته تحصیلی
    مدیریت بازرگانی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 44183
    تاریخ دفاع
    ۰۳ بهمن ۱۳۸۸

    مقاله حاضر تحقیقی از نقطه نظر هدف و روش به ترتیب کاربردی و پیمایشی است. روش تحقیق بر اساس روش از نوع توصیفی - پیمایشی است. که هدف آن این است که تاثیر ارتباطات بین فردی را بر ذضایت و وفاداری والدین دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی ارزیابی کند . در این پژوهش برای طراحی پرسشنامه و تنظیم آن از پرسشنامه بکار رفته در مطالعه و تحقیق "گونزی" و "پلونی" در سال 2004 میلادی در کشور ایتالیا، استفاده شده است. پایائی و اعتبار این پرسشنامه بر روی گروه نمونه بدنسازی در ایتالیا سنجش شده و قابل قبول گزارش شده است. پرسشنامه نامبردگان از زبان ایتالیائی به زبان فارسی برگردان شده و با توجه به موضوع تحقیق حاضر و جامعه آماری و با توجه به فرهنگ کشور ایران تغییرات اندکی روی آن صورت گرفته است. سوالات ویژگی های فردی پاسخ دهندگان توسط پژوهشگر طراحی و تنظیم شده است. پرسشنامه با پاسخ های پیشنهادی بسته و در نه طیف لیکرت طراحی شده است. پرسشنامه از 18 سوال شامل 5 سوال در زمینه ویژگی های فردی و جمعیت شناختی و 13 سوال دز مینه متغیرهای تحقیق، تشکیل شده است. جامعه آماری این قلمرو مکانی تحقیق حاضر کلان شهر تهران است و جامعه آماری تحقیق را والدین دانش آموزان مدارس دبیرستان غیرانتفاعی کلان شهر تهران که در سال تحصیلی 89-1388 در یکی از مدارس غیرانتفاعی مشغول تحصیل هستند، تشکیل می دهند و نمونه آماری 389 نفر می باشد .نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهد که ارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان ( والدین دانش آموزان ) در مدارس غیرانتفاعی ، دوره دبیرستان در کلان شهر تهران تاثیر داشته است .
    Abstract
    ندارد