عنوان پایاننامه
بررسی تاثیر وابستگی هیجانی مشتریان بر وفاداری و تبلیغات دهان به دهان در خرده فروشی ها ،مطالعه موردی :فروشگاه های زنجیره ای هایپر استار
- رشته تحصیلی
- مدیریت بازرگانی
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 55110
- تاریخ دفاع
- ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
- دانشجو
- عباس خالقی تبار
- استاد راهنما
- محمدعلی شاه حسینی
- چکیده
- پایانامه فوق کوشش نموده است تا وجود روابط معنی دار بین وابستگی هیجانی را با وفاداری و تبلیغات دهان به دهان بررسی نماید . بررسی حاضر از طریق سنجش همبستگی صورت گرفته است. مولفه های وابستگی هیجانی در این تحقیق عبارتند از: لذت خرید، اعتماد به شرکت، اعتماد به فروشندگان، تبیین خویشتن، موقعیت مکانی، توانایی برخورد دوستانه مشتریان و توان برخورد صمیمی فروشندگان. نتایج این تحقیق حاکی از وجود رابطه مستقیم و معنی دار میان وابستگی هیجانی با تبلیغات دهان به دهلن و وفاداری میباشد.
- Abstract
- ندارد