عنوان پایان‌نامه

ارایه الگوی مناسب معرفی محصولات جدید صنایع خانگی به بازار



    دانشجو در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "ارایه الگوی مناسب معرفی محصولات جدید صنایع خانگی به بازار" را دفاع نموده است.


    محل دفاع
    کتابخانه دانشکده کارآفرینی شماره ثبت: 310;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 54803
    تاریخ دفاع
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۰

    در شرایط متحول اقتصادی امروزی دنیا یکی از مهمترین مسائل پیش روی مدیران شرکتها، افزایش فروش و سودآوری از طریق فروش محصولات جدیداً توسعه داده شده است. این در حالی است که اهداف کاهش هزینه های غیرضروری، جزو یکی از مهمترین برنامه های مدیران هوشمند برای تطبیق بیشتر با شرایط جدید در فضای کسب و کار فعلی می باشد. در زندگی امروزی، شرایط عدم اطمینان بر کل صنایع حاکم است . بنابراین در این تحقیق تاثیر جنبه های مختلف ارائ? محصولات جدید به بازار مورد بررسی قرار گرفته است. این تحقیق با رویکرد کمی-کیفی(مصاحبه و پرسشنامه) انجتام یافته است. در مجموع 103 نفر از مدیران و کارشناسان مطلع شرکت پارس خزر به صورت سرشماری مورد بررسی قرار گرفته اند. روایی ابزار سنجش از طریق قضاوت خبرگان مورد تایید قرار گرفته است. پایایی ابزار از طریق ضریب آلفای کرونباخ به انداز? 0.930 حاصل شده است که در مجموع روایی و پایایی ابزار به طور کلی مورد تایید قرار می گیر. نتایج آزمون رگرسیون از فرضیات تحقیق پشتیبانی می نمایند. بدین ترتیب که نتایج آزمون های مذکور در نهایت مشخص نموده است که تاثیر تمامی جنبه های معرفی محصول، عملکرد محصول را به طور مثبت و معنی دار، مورد پشتیبانی قرار می گیرد. علاوه بر این که تاثیر دو عامل جدید حاصل از مصاحبه یعنی مدیریت منابع انسانی و مدیریت پیش آزمون محصول بر عملکرد محصول نیز تایید گردید. کلمات کلیدی : توسعه محصول جدید ، ارائه و معرفی محصول جدید ، صنایع خانگی.
    Abstract
    One of the most important issues facing corporate managers; in changing world economy is the Increase sales and profitability through the sale of new products development. However, the Aims to reduce unnecessary costs is One of the main applications of smart executives to adapt to new conditions in most of the current business environment. In modern life, the whole industry is governed by conditions of uncertainty. Therefore, in this study the impact of various aspects of delivering new products to the market has been studied. This quantitative - qualitative approach to research (interviews and questionnaires) has done. A total of 103 managers and experts knowledgeable person in parskhazar industrial company have been studied. Validity of the measure is approved by the judgment of experts Cronbach alpha reliability of 0.930 is obtained as the sum of validity and reliability are generally approved The regression results support the hypotheses Thus, the results of these tests have indicated that the impact of all aspects of product introduction, product performance to be positive and significant, is supported In addition, the impact of two new factors, human resource management(HRM) and pre-test interview management on the product functionality was confirmed . Keywords: New product development , Product launch , Home appliance industry.