عنوان پایان‌نامه

بررسی نقش ارتباطات بازاریابی الکترونیکی بانک رفاه در توسعه سهم بازار و پیشبرد فروش شعب آن بانک در بازار خدمات پولی و مالی



    دانشجو در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "بررسی نقش ارتباطات بازاریابی الکترونیکی بانک رفاه در توسعه سهم بازار و پیشبرد فروش شعب آن بانک در بازار خدمات پولی و مالی" را دفاع نموده است.


    محل دفاع
    کتابخانه پردیس قم شماره ثبت: 001418;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 52915
    تاریخ دفاع
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۰

    چکیده بازاریابی الکترونیکی که از آن به عنوان بازاریابی برخط (E-marketing) یاد می شود عبارت است از بکارگیری کانالهای الکترونیکی ارتباط با مشتریان به منظور نشر پیامهای بازاریابی. این نوع بازاریابی می کوشد که با استفاده از ابزارهای خاص خود مخاطبان را به سمت سازمان جذب نموده و هدف نهایی بازاریابی (کسب سود) را محقق سازد. در این تحقیق ابتدا با بررسی ادبیات موضوع ، ابزارهای بازاریابی الکترونیکی معرفی گردیده است. با توجه به اینکه هدف این تحقیق بررسی نقش ارتباطات بازاریابی الکترونیکی در پیشبرد فروش خدمات بانک رفاه بوده است ، بنابر این تلاش شد نظر کسانی که به هر شکل با این موضوع در ارتباط هستند مورد بررسی قرار گیرد. به همین منظور پرسشنامه ای حاوی 31 سؤال طراحی و در اختیار مشتریان ، کارشناسان و مدیران بانک رفاه قرار گرفت.در مرحله بعد با استفاده از آزمون میانگین t و آزمون دو جمله ای کلیه فرضیات تحقیق مورد آزمون قرار گرفت که بر اساس نتایج آزمون ، فرضیه اصلی و چهار فرضیه فرعی تحقیق مورد تأیید قرار گرفت. سپس با استفاده از آزمون فریدمن، عوامل تأثیر گذار بر افزایش فروش خدمات بانک اولویت بندی گردید.
    Abstract
    Abstract: Electronic marketing that it called E-marketing, it contains using of electronic channels related to customers in order to spread marketing messaging. This kind of marketing tries to attract its customers to the organization and reach to the final purpose for gaining profit. In this research, first with analyzing of the literature of subject, electronic devices of marketing were introduced. This research was about the roles of electronic marketing communications in increasing the market share and selling in Refah Bank. For this reason a questionnaire was designed, that it included 31 questions we gave it to the customers, experts and managers of Refah bank. In next step with using Binomial Test and T-test all hypothesizes was tested and as a result the main hypothesis and 4 subsidiary hypothesizes of research proved. Then with using Friedman test, effective factors was priority processing for more selling of bank’s services.