عنوان پایان‌نامه

شناسایی عوامل موثر در تجربه مشتری در صنعت خرده فورشی (مطالعه موردی فروشگاه هایژر استار)



    دانشجو در تاریخ ۰۳ اسفند ۱۳۹۰ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "شناسایی عوامل موثر در تجربه مشتری در صنعت خرده فورشی (مطالعه موردی فروشگاه هایژر استار)" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    مدیریت اجرایی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 65228
    تاریخ دفاع
    ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

    در بازار رقابتی امروز خلق تجربه مثبت برای مشتریان در فضای فروشگاه از کانال¬های مختلف مورد تاکید است. همچنین برای اکثر سازمان¬ها، توسعه تجربه مشتری و اثر بسیار مهم آن بر رضایت مشتری و تاثیر بسزایی که بر درآمد و سودآوری سازمان می¬گذارد بسیار قابل ملاحظه است و اغلب در بیانیه ماموریت خود بر آن تاکید زیادی می¬کنند. تحقیق حاضر تلاشی است جهت شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری در صنعت خرده¬فروشی و بویژه فروشگاه¬های زنجیره¬ای. برای دستیابی به این هدف با بررسی دقیق ادبیات موضوع و نظر خبرگان چهارچوب مفهومی تحقیق انتخاب و شش عامل محیط داخلی فروشگاه، خدمات، قیمت، تنوع کالا، برند و کارکنان فروشگاه شناسایی شدند. جهت سنجش فرضیات و دستیابی به اهداف تحقیق فروشگاه هایپر استار، مورد مطالعه تحقیق انتخاب و جامعه آماری تحقیق مشتریان فروشگاه در نظر گرفته شد. برای گردآوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده شد که در محل فروشگاه توزیع و جمع¬آوری شده و سپس با استفاده از نرم افزار آماری SPSS تجزیه و تحلیل شدند. نتایج حاصل از تحقیق ارتباط آماری چهار متغیر خدمات، کارکنان فروشگاه، قیمت و تنوع کالا با تجربه مشتری را نشان می¬دهد.
    Abstract
    ندارد