عنوان پایان‌نامه

بررسی عوامل موثر بر تصمیم گیری بنگاه ه های کوچک بر خرید نرم افزارهای حسابداری



    دانشجو در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "بررسی عوامل موثر بر تصمیم گیری بنگاه ه های کوچک بر خرید نرم افزارهای حسابداری" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    مدیریتMBA
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 61955
    تاریخ دفاع
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۲
    استاد راهنما
    محمد حقیقی

    یکی از بزرگترین مسائل فناوری که شرکت های کسب و کار کوچک و تازه راه اندازی شده با آن مواجه هستند، انتخاب موثرترین نرم افزار حسابداری می باشد. فرایند انتخاب نرم افزار حسابداری به خاطر دسترس بودن گزینه های بسیار زیاد، مزایا و معایب پکیجهای مختلف و هزینه این پکیجها پیچیده میباشد. در این پژوهش عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید نرم افزارهای حسابداری توسط بنگاه های کوچک در سطح شهر تهران مورد بررسی قرار گرفته است. به دلیل رقابت زیاد شرکت های نرم افزاری که محصولات حسابداری سطح پایین و متوسط را عرضه می کنند، نتایج این تحقیق می تواند به مدیران این شرکت ها برای برنامه ریزی بهتر بازاریابی کمک فراوانی نماید. پژوهش از نوع توصیفی-پیمایشی می باشد و از منظر هدف پژوهش کاربردی است. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه است. روش نمونه گیری تصادفی ساده و حجم نمونه 174 می باشد. نتایج پژوهش نشان می دهد خدمات پس از فروش(پشتیبانی نرم افزار حسابداری)، توصیه همکاران ،قیمت محصول وکیفیت محصول بر تصمیم گیری خرید نرم افزارهای حسابداری مصرف کنندگان موثر است. واژه های کلیدی: نرم افزار حسابداری، بنگاه های کوچک، خرید نرم افزارهای حسابداری
    Abstract
    One of the biggest problems of technology encountered by small business and newly founded institutes is choosing the most effective accounting software . Owing to the vast options and alternatives, pros and cons of different packages and their costs , the process of choosing the accounting software is a complex issue . In this Dissertation, the effective factors in decision-making of purchasing accounting softwares by small businesses all over Tehran has been investigated. Due to the high competition in software companies producing low-level and mediocre products , the results of this research can be very helpful to the presidents of these companies in better marketing programming. The research has descriptive-survey nature, and is from applied research perspective. The tools of collecting data are questionnaire. The sampling method is simple accidental and the sample bulk is 174.The results indicate that after-purchase services (accounting software support), colleagues recommendation and the price and quality of the products are all effective on decision-making in purchasing accounting softwars. Keywords : Accounting software , Small businesses , Buying accounting softwars