عنوان پایان‌نامه

بررسی نقش برند سازی کارفرما برجذب استعدادها در بانک رفاه



    دانشجو در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "بررسی نقش برند سازی کارفرما برجذب استعدادها در بانک رفاه" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    مدیریت منابع انسانی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 61916
    تاریخ دفاع
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۲
    دانشجو
    قاسم برغمدی
    استاد راهنما
    آرین قلی پور

    سازمان‌ها وشرکت‌ها مخصوصا آن‌هایی که در رقابت هستند، افراد با استعداد را جذب می کنند و سعی می‌کنند این افراد با استعداد را در سازمان حفظ کنند. برند کارفرما می‌تواند استعدادها را به سازمان جذب کند و بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد. برند کارفرما مجموعه عوامل داخلی مربوط به پرسنل، که با اطلاع رسانی به افراد خارج سازمان سعی دارد به افراد بفهماند این سازمان موقعیت، جایگاه و مکان مناسب برای کارکردن است. استعداد‌ها نیز به خاطر این‌که منحصربه‌فرد هستند و سازمان‌های زیادی خواهان جذب آنها هست؛ به سازمانی جذب می شوند که احساس کنند آن سازمان برای آن‌ها مناسب است، مهم ایجاد این احساس یا تصویر مثبت در ذهن فرد مستعد است و محقق در این تحقیق چگونگی ایجاد این تصویر در ذهن فرد بااستعداد، برای جذب به بانک رفاه را بررسی کرده است و عوامل جذب و حفظ استعدادها را در بانک رفاه تعیین نموده است. این تحقیق کیفی است و روش گردآوری داده‌ها، مصاحبه می باشد که 14 مصاحبه انجام شده است و با استفاده از روش تحلیل تم، اطلاعات تحلیل شده‌اند، جامعه آماری این تحقیق، کارکنان مستعد بانک رفاه هستند. نتایج بدست آمده نشان می دهد که 5 عامل داخلی از برند کارفرما و یک عامل متفرقه، در صورت اطلاع رسانی و انتقال به افراد با استعداد بر جذب و حفظ آنها موثر بوده است و همچنین عوامل خارجی نیز بر جذب و حفظ استعدادها برای بانک رفاه موثر بوده است.
    Abstract
    Organizations and companies competing with each other try to attract talented individuals and keep them in themselves. Employer brand can attract talented to organizations to be able to get head of their rivals. Employer brand is a set of internal factors related to the personnel which tries to induce individuals that this organization enjoys appropriate place, status and location for work by informing the individuals outside the organization. The talented also because they are unique and many organizations want to attract them, will be attracted to the organization which feel that that organization is suitable for them; the important issue is building this positive feeling or image in the talented individual's mind. The present study is to investigate how this image in the talented individual's mind is built for attracting to Refah Bank and its objective is to determine the factors of attracting the talented in Refah Bank. The research employs a qualitative method done in Refah Bank. The data collecting tool is questionnaire analyzed using theme analysis.The obtained results indicate that 5 internal factors of employer brand and a peripheral factor have influenced the form of informing and transferring talented individuals and also external factors has influenced the attraction of the talented in Refah Bank. Key words: employer brand, attracting talents, management of talents, Refah Bank.