عنوان پایاننامه
شناسایی عوامل موثر بر ترجیح برند (مطالعه موردی برند سامسونگ)
- رشته تحصیلی
- مدیریت بازرگانی
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 58465
- تاریخ دفاع
- ۰۲ تیر ۱۳۹۲
- دانشجو
- زهرا کاشانی زاده
- استاد راهنما
- محمدرحیم اسفیدانی
- چکیده
- امروزه با توجه به تنوع گسترده ی کالا ها و خدمات، افراد در زندگی روزمره ی خود با طیف وسیعی از انتخاب ها و تصمیم گیری ها رو به رو می باشند. بخش عظیمی از فعالیت های بازاریابی و تفکرات استراتژیک سازمان ها، صرف پرداختن به این مسئله مهم می شود که چگونه کالای خود را در لیست انتخاب های مشتریان قرار دهند. در هر طبقه ی محصول، طیف وسیعی از فاکتورها وجود دارند که بر ترجیح برند اثرگذار می باشند. این تحقیق به دنبال بررسی عواملی می باشد که بر این ترجیحات اثرگذار هستند. با توجه به این که این عوامل می توانند در مورد محصولات مختلف، متفاوت باشند لذا در این تحقیق بازار کالاهای صوتی و تصویری در نظر گرفته شده است. برند های گوناگونی در بازار این محصولات قرار دارند که در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر، برای بیشتر کردن سهم بازار و افزایش محبوبیت در تلاش اند.
- Abstract
- چکیده انگلیسی ندارد