عنوان پایان‌نامه

بررسی مقایسه ای موضع ادراکی و فنی اپراتورهای مبین نت و ایرانسل در خدمات اینترنتی وایمکس



    دانشجو در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "بررسی مقایسه ای موضع ادراکی و فنی اپراتورهای مبین نت و ایرانسل در خدمات اینترنتی وایمکس" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    مدیریت بازرگانی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 71718
    تاریخ دفاع
    ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
    دانشجو
    پدرام حسنی
    استاد راهنما
    مسعود کیماسی

    موضع یابی مقوله ای است که همیشه از دیدگاه ادراکی به آن پرداخته شده است. مسئله مهمی که هیچگاه در موضع یابی مد نظر قرار نگرفته روشی است تا بتوان ادراکات مشتریان را با آنچه که درواقعیت است، در مقیاس کمی بسنجد. ما با بدست آوردن ابعاد مشترک بین موضع ادراکی و موضع فنی در مقیاس کمی توانستیم جایگاه واقعی دو شرکت را از دو بعد، آنچه که هست و آنچه که ادراک می شود بدست آوردیم. تحقیق انجام شده از نظر تقسیم بندی بر مبنای هدف، کاربردی و چون در تحقیق به توصیف و مطالعه آنچه که هست می پردازیم توصیفی و از آنجا که تحقیق در محیطی پویا انجام شده تحقیق میدانی محسوب می شود. تحقیق در دو ناحیه شرقی و غربی شهر تهران انجام شده به نحوی که هر اپراتور در هر ناحیه سه سایت ارائه دهنده سرویس دارد. نتایج حاصله از تحقیق بیانگر وجود ارتباط معنی دار در بعضی از متغیرها در موضع فنی وادراکی اپراتورها بوده و اختلاف بین آنها نیز از وجود مشکلی در آن اپراتور خبر می دهد.
    Abstract
    Positioning is a concept which always considered as conceptual point of view. But what is not considered in positioning is to find a way to measure customer’s conceptions with the real service quality in quantitative form. We managed to find the positioning of companies in term of what is it and how it feels to customers with common factors between conceptual positioning and technical positioning in quantitative scale. Following research in term of goal division is an apply research and as research is about to describe and study about what there is, is a descriptive research and it’s a field research as the research environment is in a dynamic one. Research is held in eastern and western part of Tehran in term of in each zone every each operator has 3 Internet Site to serve WiMax internet. Out of this research we realized there is a co-relation between some factors in technical and conceptual positioning and some mismatched shows some problem in operator positioning or service.