عنوان پایان‌نامه

بررسی تاثیرارزش برندصنعتی برارزش برند ترکیبی وترجیح خرید مصرف کنندگان نهایی



    دانشجو در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "بررسی تاثیرارزش برندصنعتی برارزش برند ترکیبی وترجیح خرید مصرف کنندگان نهایی" را دفاع نموده است.


    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 69221;کتابخانه پردیس قم شماره ثبت: 001998
    تاریخ دفاع
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱

    باتوجه به اینکه در خرید کالاهایی از قبیل لپ تاپ کمپانی تولید کننده برای ساخت محصول نهایی خود از قطعات کمپانی های تامین کننده نیز استفاده می نماید ، از اینرو در این نوع محصولات علاوه بر اینکه برند شرکت عرضه کنند محصول حائز اهمیت میباشد ، برند شرکت تامین کننده قطعات نیز حائز اهمیت می باشد ، حال سئوال اصلی این است که ، تاثیر ارزش برند صنعتی بر ارزش برند ترکیبی و ترجیح خرید مصرف کننده نهایی چگونه است؟ پژوهش حاضر با هدف تعیین تاثیر ارزش برند صنعتی بر ارزش برند ترکیبی و ترجیح خرید مصرف کنندگان نهایی انجام پذیرفته است. در نتیجه بررسی مبانی نظری تحقیق و نظر خبرگان عوامل سنجش ارزش برند صنعتی ، ارزش برند ترکیبی و ترجیح خرید مصرف کننده شناسایی شد و سپس پرسشنامه تحقیق طراحی شد (شامل 29 سؤال) و روایی و پایایی پرسشنامه تأیید شد و بین خریداران لپ تاپ توزیع شد، جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه خریداران لپ تاپ می‌باشد. روش نمونه‌گیری بصورت تصادفی ساده است. در این پژوهش برای تحلیل داده‌های بدست آمده از آزمونهای رگرسیون و تحلیل مسیر استفاده شد و در پایان پس از انجام تحلیل بر روی داده ها مشخص شد که ارزش برندصنعتی باعث افزایش وفاداری ، کیفیت ادراک شده و سایر داراییهای برند ترکیبی میشود و بین ارزش برند صنعتی و تداعی و آگاهی از برند ارتباط مثبت و معنادار نمی باشد . همچنین در ادامه تایید شد که وفادار ی ، کیفیت ادراک شده و سایر داراییهای برند ترکیبی باعث افزایش ترجیح خرید مصرف کننده نهایی می گردد و تداعی و آگاهی از برند ترکیبی باعث افزایش ترجیح خرید مصرف کننده نهایی نمی گردد.
    Abstract
    ندارد