عنوان پایان‌نامه

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند مصرفی بر اجرای موفقیت آمیز سیستم ارتباط با مشتری در صنعت بیمه



    دانشجو در تاریخ ۱۱ آذر ۱۳۹۱ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "بررسی تاثیر ارزش ویژه برند مصرفی بر اجرای موفقیت آمیز سیستم ارتباط با مشتری در صنعت بیمه" را دفاع نموده است.


    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 55204
    تاریخ دفاع
    ۱۱ آذر ۱۳۹۱
    استاد راهنما
    رضا تهرانی

    ارزش ویژه برند یکی از مفاهیمی است که تمایز میان برندها را معنی می کند، آنچه که مصرف کننده را به سوی برند جذب می کند و باعث انتخاب برند توسط او می شود ارزش آن است که تحت عنوان ارزش ویژه برند شناخته می شود، از سوی دیگر امروزه به علت افزایش اهمیت به جذب و حفظ مشتری که مشروط به جلب و حفظ رضایت اوست، سیستمهای ارتباط با مشتری به سرعت در حال پیشرفت هستند و صنعت خدمات مالی به عنوان یکی از صنایع جوان، در توسعه این سیستمها پیشروست. لذا با توجه به موضوع این تحقیق که به بررسی تاثیر ارزش ویژه برند مصرفی بر اجرای موفقیت آمیز سیستم ارتباط با مشتری در صنعت بیمه پرداخته است، سعی شده تا جنبه ها و ابعادی از ارزش ویژه برند که در مسیر موفقیت سیستم ارتباط با مشتری نقش دارند را برجسته کند و سعی در افزایش ارتباط میان اید دو فاکتور دارد. برای انجام این پژوهش از آزمون رگرسیون و مدل معادلات ساختاری استفاده شده است، نتیجه این تحقیق رابطه معنی داری بین چندین جنبه از ارزش ویژه برند را با چندین جنبه از سیستم کارکردی ارتباط با مشتری را تایید می کند. نکته اساسی این تحقیق تاکید بر افزایش توجه به ابعاد ارزش ویژه برند در حین طراحی و اجرای این سیستمهای حیاتی سازمانهاست.
    Abstract
    Brand equity is one the concepts that define the differentiation between brands. There is a thing that attracts consumers to itself and encourange him to choise brand is its value. It named brand equity . frome another side one of things that nowdays comphasise on attract and keeping consumers is him satisfaction. Crm are in gross trend.and financial service industry is one of the aggressive industries. The topic of this research is focus on relation between brand equity and crm . the key point of this research is comphasising on attention to relation between them. Keywords: Brand equity. Customer relatation manabement (crm)