عنوان پایاننامه
بررسی نقش رضایت عاطفی در مواجهه خدماتی بین فروشنده و خریدار در رستورانهای فست فود تهران
- رشته تحصیلی
- مدیریت بازرگانی -بازاریابی
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 58248
- تاریخ دفاع
- ۲۵ تیر ۱۳۹۱
- دانشجو
- حمیدرضا قنبری
- استاد راهنما
- محمد حقیقی
- چکیده
- اهمیت و نقش بازاریابی امروزه بر هیچ سازمانی پوشیده نیست. یکی از اصلی ترین تلاش های علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاش ها برای سازمان ها، مشتریان و جامعه تاثیراتی به همراه دارد. به گونه ایی که می¬توان گفت تمامی تلاش های بازاریابی نهایتاً در برخورد فروشنده و خریدار خود را نمایان می¬سازد. همان طور که هانت اشاره می¬کند اساساً محتوای اصلی موضوعی بازاریابی معامله است. در پی این تلاش ها اندیشمندان علم بازاریابی به اهمیت رابطه بین فروشنده و خریدار پی برده و مطالعاتی بر روی این رابطه صورت گرفت. اهمیت این بحث به گونه ایی بود که اصطلاح Service Encounter (رویارویی خدماتی بین فروشنده و خریدار) به این علم افزوده شد و فصل جدیدی را در مطالعات این علم ایجاد کرده است.
- Abstract
- ندارد