عنوان پایاننامه
بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات ورزشی با رضایت مندی مشتریان زن در موسسه ورزشی کیش
- رشته تحصیلی
- تربیت بدنی وعلوم ورزشی- مدیریت ورزشی
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه پردیس کیش شماره ثبت: 1078;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 57636
- تاریخ دفاع
- ۳۱ شهریور ۱۳۹۱
- دانشجو
- سمیرا جابری
- استاد راهنما
- سیدنصراله سجادی
- چکیده
- هدف از انجام این پژوهش بررسی ارتباط بین رضایت مندی مشتریان زن با کیفیت خدمات ورزشی در موسسه ورزش جزیره کیش به منظور بهبود عملکرد مدیران، جهت به دست آوردن رضایت بیشتر مشتریان در موسسه ورزش جزیره کیش بود. نمونه تحقیق شامل مشتریان زن در موسسه ورزش که از طریق جدول مورگان انتخاب گردید(306 n=) ابزار اندازه گیری به منظور گرداوری اطلاعات تحقیق از پرسشنامهTPSI و پرسشنامه محقق ساخته رضایت مشتری استفاده شد؛ و روایی محتوایی پرسشنامه توسط اساتید و صاحب نظران امر مدیریت ورزشی مورد تایید واقع شد.اعتبار پرسشنامه از طریق آلفا کرونباخ برابر 90/.0 بدست آمد. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود و برای تجزیه و تحلیل دادهها از آمار توصیفی و استنباطی و استفاده از روش همبستگی پیرسون اقدام شد. نتایج تحقیق نشان داد که بین رضایت مندی مشتریان زن با کیفیت خدمات ورزشی در موسسه ورزش جزیره کیش ارتباط مثبت و معنی داری وجود دارد.
- Abstract
- The purpose of this study was to investigate the relationship between female customer satisfaction and quality of sport services in kish island sports foundation in order to improve the managers performance in satisfying customers of the foundation. The sample included female customers of Kish island sports foundation chosen via Morgan table (n= 306). The research instruments included the target population satisfaction index (TPSI) and customer satisfaction Questionnaire developed by the researcher. The questionnaire reliability was measured using Cronbachs Alpha coefficient, with Alpha = 0.90 and the content validity was confirmed by professors and experts in sport management. The study was practical and used descriptive correlation method. For data analysis, descriptive and inferential statistics and Pearson correlation method were used. Results showed that there is a significant relationship between female customer satisfaction and service quality in Kish island sports foundation. Keyword: satisfaction, customer, service quality, Kish island sports foundat