عنوان پایاننامه
بررسی تاثیر شخصیت برند سازمان بر رضایت کارکنان
- رشته تحصیلی
- مدیریت بازرگانی
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 53446
- تاریخ دفاع
- ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
- دانشجو
- عزیزمحمد ملایری نوریجانی
- استاد راهنما
- طهمورث حسنقلی پوریاسوری
- چکیده
- هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی تاثیر شخصیت برند سازمان برروی رضایت کارکنان می باشد. این تحقیق کاربردی و از نظر روش توصیفی- تحلیلی و به صورت پیمایشی می باشد .برای گردآوری اطلاعات و داده ها علاوه بر گردآوری تئوریها و نظریه های مرتبط با موضوع پژوهش از کلیه کتب، مقالات،نشریات و سایتهای اینترنتی مربوطه بهره گرفته شده است. از طرفی با تهیه پرسشنامه داده های مورد نیاز جمع آوری شد و برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارهای SPSS , Lisrel استفاده گردید. نتایج تحقیق حاکی از این است که شخصیت برند سازمانی ارتش بر رضایت کارکنان تاثیر می گذارد. همچنین بعد جسور بودن، شخصیت برند ارتش بیشترین تاثیر را بر رضایت دارد.
- Abstract
- چکیده انگلیسی ندارد.