بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر پاسخ مشتریان به تبلیغات (اس ام اس)
- رشته تحصیلی
- مدیریت اجرایی
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 54605
- تاریخ دفاع
- ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
- دانشجو
- مریم رحمانی
- استاد راهنما
- محمدرحیم اسفیدانی
- چکیده
- امروزه تکه تکه شدن بازارها، دستیابی به مشتریان هدف را مشکل ساخته است و از سوی دیگر باعث شده اثر بخشی ارتباطات غیر شخصی و انبوه کاهش یابد.در نتیجه ارتباطات بازاریابی شخصی و هدفمند ، اهمیت بیشتری یافته است.به دلیل ویژگی های منحصر به فرد رسان? موبایل ، نظیر دسترسی به مشتری در هر زمان و در هر مکان، بازاریابها آنرا به عنوان یکی از گزینه های مطرح در فرایند انتخاب آمیخت? ارتباطات بازاریابی خود، در نظر می گیرند. به دلیل هزین? نسبتاً پایین تبلیغات پیامکی، استفاده از آن در کشور ما، روز به روز در حال افزایش است. اما بکارگیری سهل انگارانه از این ابزار موجب شده نه تنها اثربخشی اش را تا حد زیادی کاهش دهد حتی گاهی موجب تخریب نام برند شود.