عنوان پایاننامه
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر برند فردی (مورد مطالعه مشاوران مدیریت تهران)
- رشته تحصیلی
- مدیریت اجرایی
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 75911;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 75911
- تاریخ دفاع
- ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
- دانشجو
- آرش اکبرزاده
- استاد راهنما
- امیر خانلری
- چکیده
- امروزه بحث برندسازی شخصی به یکی از مباحث روز در حوزه بازاریابی و برند تبدیل شده است. هر فردی اعم از هنرمندان ورزشکاران سیاستمداران مدیران شرکتها دارای برند شخصی خود میباشند به همین دلیل افراد سعی میکنند آن را بهبود دهند. هدف از این پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر برند فردی مشاوران مدیریت میباشد. برای دستیابی به این هدف ابتدا برای شناسایی عوامل کلیذی با گروهی از متخصصان به مصاحبه خواهیم پرداخت که برای تحلیل مصاحبه ها از روش تم استفاده خواهیم کرد سپس با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی بهبود یافته به رتبه بندی این عوامل خواهیم پرداخت. همچنین نمونه ها به صورت هدفدار قضاوتی انتخاب خواهند شد.
- Abstract
- Today personal branding subject is one of the modern topics in the marketing and branding fields. Many people such as artists, athletes, politicians and managers have their own personal brand and they are willing to improve their brands. The purpose of this study is to identify and prioritize effective factors on personal brand of Management consultants. To achieve this aim, first we will interview a group of experts to identify the key factors and will use the theme method for interview analysis, Then with use of AHP and DEMATEL we will rank these factors , the sample will be chosen purposefully.