عنوان پایان‌نامه

ارزیابی ارتباطات یکپارچه بازاریابی(مورد مطالعه:شرکت های صنایع تجهیزات پزشکی)



    دانشجو در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "ارزیابی ارتباطات یکپارچه بازاریابی(مورد مطالعه:شرکت های صنایع تجهیزات پزشکی)" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    مدیریت اجرایی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه پردیس قم شماره ثبت: 002743;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 80386;کتابخانه پردیس قم شماره ثبت: 002743;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 80386
    تاریخ دفاع
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

    هدف اصلی این تحقیق ارزیابی فعالیت های ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنایع پزشکی ایران است. در فصل اول به کلیات تحقیق پرداخته می¬شود. در فصل دوم قسمت پیشینه نظری تحقیق، اشاره ای به پیش زمینه های ارتباطات یکپارچه بازاریابی خواهد شد. سپس، تعاریف، رویکردها و مدل های این مفهوم مطرح می شود و آمیخته ارتباطی یا آمیخته ترفیعی به عنوان ابزار IMC مورد بحث قرار می گیرد. دربخش دوم فصل دو یعنی پیشینه تجربی تحقیق، سوابق تحقیقات داخلی وخارجی درمورد IMC گردآوری شده است، تبیین مدل مفهومی درقالب نقد مدل های IMC وبررسی مزایای مدل استفاده شده در تحقیق وهمچنین مدل شماتیکی تحقیق در بخش سوم آمده است. در فصل سه تحقیق، ابتدا در مورد روش پژوهش و نوع آن و این¬که پژوهش حاضر در زمره¬ی کدام نوع قرار می¬گیرد، مطالبی بیان خواهد شد.توصیفی از نوع پیمایشی است جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد ارتباطات یکپارجه بازاریابی لی و پارک استفاده شده است که از هجده گویه تشکیل شده است که طبق نظر خبرگان به سی گویه بسط پیدا کرده است وآلفاکرونباخ این پرسشنامه برابر 0/98 است.جامعه آماری برابر 218 شرکت است که 83 شرکت با استفاده از روش حذف سیستماتیک به عنوان نمونه انتخاب گردیدند. تجزیه و تحلیل توصیفی داده‌ها با استفاده از شاخص‌های آمار توصیفی شامل میانگین و انحراف استاندارد ارائه می‌گردد. سپس از طریق تحلیل‌های استنباطی و با استفاده از آزمون آماریt تک نمونه به آزمون فرضیه‌های مطرح‌شده پرداخته می‌شود. نتیجه پژوهش حاکی از آن است که در سطح 99 در صد وضعیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنایع پزشکی مطلوب است ..در فصل انتهایی پژوهش یعنی فصل پنجم ابتدا به مرور کلی مطالب پرداخته می‌شود و خلاصه‌ای از یافته‌های تحقیق ارائه می‌گردد که شامل ارزیابی وضعیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنایع تجهیزات پزشکی است
    Abstract
    The aim of this research is to evaluate the activities of consistent marketing relations in the medical industries in Iran. This research is a descriptive study belonging to the survey kind. In order to gather the data, standard questionnaires of consistent marketing relations of Lee and Park (2007) have been used, which are made up of 18 items; these items, based on the opinion of experts, have been extended to 30 items which are used for the evaluation of consistent marketing relations, and the Cronbach's alpha of this questionnaire is 0.89. The community of this research, based on the official declaration of the website of the Ministry of Health, is the recorded companies in the industries of medical facilities 218, but not all of them are active. From among all the present companies in the city of Tehran in the 5-year period from 2011 to 2016, 83 companies have been evaluated based on the method of systematic elimination. The results indicate that a reliability level of 99 percent of the conditions of consistent marketing relations in the medical industries is required. Key words: integrated marketing communication , advertisement, sale, medical industries