عنوان پایاننامه
بررسی مقایسه ای تصویر ذهنی و قیمت ادراکی فروشکاه های اتکا و هاپیر استار
- رشته تحصیلی
- مدیریتMBA
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 75367;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 75367
- تاریخ دفاع
- ۲۹ تیر ۱۳۹۵
- دانشجو
- سیده ناهید میریان
- استاد راهنما
- محمدرحیم اسفیدانی
- چکیده
- هدف از این مقاله بررسی تاثیر تصویر ذهنی فروشگاه و قیمت ادراکی بر پرستیژ برند خصوصی می باشد. یکی از مطلوبیت های مشتری در انتخاب یک محصول، برند معتبر است. ارزش نشان تجاری یک " اسم ، عبارت، طرح ، نشانه یا ترکیبی از این عناصر می باشد که تعیین کننده هویت یک سازمان خدماتی و متمایز کننده آن از سایر رقبایش می باشد." و توسط عقل ، منطق ، حواس و احساسات مشتریان مورد قضاوت قرار می گیرد. برند یک حرکت ذهنی و روحی است که باید در ذهن مصرف کنندگان، خریداران، سهامداران، کارکنان و کاربران قرار گیرد. برندها دارای ماهیت اجتماعی هستند و آن برندی موفق است که افراد اجتماع نسبت به آن حس تعلق و مالکیت داشته باشند و آن برند را از آن خود بدانند .در بسیاری از بازارها، برند هویت ویژ ه ای برای یک محصول می آفریند و آ نها را به گروه خاصی از جامعه پیوند میدهد، در دنیای امروز و با گسترش اطلا ع رسانی هر حرکت و تصمیم گیری سازمان توسط برند آن سازمان مورد ارزیابی قرار می گیرد. واژههای کلیدی: تصویر ذهنی ، فروشگاه ، قیمت ادراکی ، پرستیژ، برند خصوصی ،نشان تجاری
- Abstract
- The purpose of this paper is to examine the impact of store image and price Prestige brand perception is private. One of the utility customer in choosing a product, brand is valid. The value of the brand is a "name, term, design, symbol or a combination of these elements that determines the identity of a service organization and distinguishing it from other competitors." And by reason, logic, senses and emotions are judged by customers. There is a mental and spiritual needs in the minds of consumers, customers, shareholders, employees and users. links to specific groups of society, and the spread of information in today's world as it is updated every move and decision the organization is assessed by brand. Keywords: Image, shop, price perception, prestige, private branding, trade show