عنوان پایان‌نامه

شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی کسب و کارهای تبلیغاتی اینترنتی: مطالعه موردی بخش مسکن و املاک در ایران



    دانشجو در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی کسب و کارهای تبلیغاتی اینترنتی: مطالعه موردی بخش مسکن و املاک در ایران" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    مدیریت اجرایی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه پردیس البرز شماره ثبت: 1184;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 77804;کتابخانه پردیس البرز شماره ثبت: 1184;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 77804
    تاریخ دفاع
    ۱۰ مهر ۱۳۹۵

    رابطه تبلیغات و اینترنت مسئله اصلی این تحقیق می باشد. اینترنت به عنوان یک رسانه جدید در عرصه تجارت مطرح است ولی اینکه بتوانیم استفاده بهینه از آن داشته باشیم لازمه آن شناخت این رسانه و هدف یک سازمان با توجه به محصول وبازار هدف می باشد. هدف تحقیق حاضر شناسایی عوامل موفقیت تبلیغات در کسب . کارهای اینترنتی می باشد. در این پژوهش ما با استفاده از یک مدل توسعه یافته به منظور شناسایی عوامل موثر بر موفقیت تبلیغات اینترنتی اقدام به بررسی بخش مسکن نموده ایم جامعه آماری را خبرگان بازاریابی، اساتید دانشگاه تشکیل داده اند برای بررسی فرضیه ها از ازمون تی استیودنت با بکارگیری نرم افزار SPSS استفاده نمودیم که نتایج نشان داد عوامل بازار، عوامل انسانی، عوامل محتوایی و عوامل محرک های تبلیغ بر روی موفقیت کسب و کارهای تبلیغاتی موثرند، این تحقیق از لحاظ هدف تحقیق، تحقیقی کاربردی است و هدف آن توسعه دانش کاربردی در یک زمینه خاص می باشد .
    Abstract
    The main issue of this study is the relationship between advertising and the Internet. Internet as a new medium in the business world is but it is necessary that we have the advantage of knowing the media and organized according to product and market participants target is a target. In this study, we used a model developed to identify factors affecting the success of Internet advertising have attempted to study the housing sector the population of marketing experts, university professors have formed the Student's t tests were used to examine the hypothesis The results showed that market factors, human factors, factors and triggers ad content on the success of effective advertising businesses, This research is research, applied research and to broaden knowledge in a particular field is applied. Keywords: Internet advertising, Internet businesses, business models, the housing sector