عنوان پایاننامه
ارزیابی میزان آمادگی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران جهت به کارگیر اصول Cami Fication در راستای ارتقای سطح یادگیری دانشجویان
- رشته تحصیلی
- مدیریت فن آوری اطلاعات
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 76737;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 76737
- تاریخ دفاع
- ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
- دانشجو
- سعید حاجی مراد
- استاد راهنما
- محمد موسی خانی
- چکیده
- ارتقا سطح یادگیری دانشجویان دانشکده مدیریت بدون شک یکی از دغدغه های اصلی اساتید و مسئولین دانشکده است چراکه این دانشجویان در آینده بدنه اصلی جامعه مدیران کشور در بخش های مختلف را تشکیل خواهند داد. لذا به کارگیری روش ها و ابزارهای نوین و البته مفید برای نهادینه سازی هرچه بیشتر مفاهیم و مطالب در ذهن و عمل دانشجویان بسیار ضروریست. از سوی دیگر امروزه انجام بازی های مختلف آفلاین یا آنلاین توسط تلفن های هوشمند در جامعه جوان کشور بسیار رایج است و طبیعتاً این بازی ها تاثیرات مثبت و منفی بر این قشر خواهند داشت. هدف اصلی این تحقیق ارزیابی میزان آمادگی دانشجویان کارشناسی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برای پذیرش گیمیفیکیشن در راستای ارتقاء سطح یادگیری است.
- Abstract
- Improving the students' learning level is a critical subject for professors and authorities of university of Tehran because these students are the the future of this country in different sorts of areas. Thus, using new and of course effective methods and tools is very necessary to internalize concepts and articles. On the other hand, these days playing different online or offline games by mobile devices is very common in the young community of Iran and as a rule these games have positive and negative effects on these people. The main goal of this research is to survey the bachelor students’ readiness to accept gamification in order to improve their learning level.