عنوان پایان‌نامه

تاثیر جنبه های مختلف بازاریابی داخلی بر روی فرهنگ برند در باشگاه فولاد ماهان



    دانشجو در تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "تاثیر جنبه های مختلف بازاریابی داخلی بر روی فرهنگ برند در باشگاه فولاد ماهان" را دفاع نموده است.


    محل دفاع
    کتابخانه دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی شماره ثبت: 1114;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 65330
    تاریخ دفاع
    ۲۲ مهر ۱۳۹۳
    استاد راهنما
    محمود گودرزی

    این پژوهش با عنوان " بررسی تأثیر بازاریابی درونی بر فرهنگ برند در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان " انجام شد. چنانچه مدیران سازمان های ورزشی در صدد توسعه ارزش برند سازمان خود هستند، برای هر تصمیم گیری اثر بخش در این خصوص نیاز دارند تا عوامل و اجزاء ارزش برند را به خوبی بشناسند تحقیقات و مطالعات در این زمینه بسیار مفید خواهد بود با توجه به الزامات فوق تحقیق حاضر برای تعین اثر جنبه های مختلف بازاریابی داخلی بر روی فرهنگ برند در باشگاه فولاد ماهان سپاهان می باشد. با توجه به اهداف تعیین شده، روش تحقیق پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه ی گردآوری اطلاعات تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری در این تحقیق کلیه ی مدیران ارشد و معاونین و کارمندان ورزشکاران و مربیان باشگاه فولاد ماهان سپاهان که 350 نفر اعلام شده بودند. تجزیه و تحلیل داده‌ها در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی انجام شده است. در سطح آمار توصیفی، از شاخص‌های آماری فراوانی، درصد فراوانی، درصد فراوانی تجمعی، میانگین، انحراف استاندارد و طراحی جداول استفاده شد. در سطح آمار استنباطی، از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی استفاده شد. این محاسبات از طریق نرم افزار SPSS (نسخه 18) اجرا شد.
    Abstract
    This study entitled "The effect of internal marketing on Brand Culture of Foolad Mahan Sport Club" was performed. If the managers of sports organizations looking to expand the brand value of their, For effective decision making in this regard need to thoroughly understand the factors and components of brand equity research in this regard will be very useful. According to the above requirements of various aspects of the present study was to determine the effect of internal marketing on brand culture focuses on Foolad Mahan club. With respect to the objectives, methodology and applied research for the purpose of descriptive is research method of data collection. The population in this study, all senior executives and assistants, clerks, athletes and coaches Foolad Mahan club reported that 350 persons had been. Data analysis was performed at two levels: descriptive and inferential statistics. In descriptive statistics, the statistical indicators of frequency, frequency, cumulative frequency, mean, standard deviation, and design tables were used. Inferential statistics, Pearson correlation and linear regression were used. The calculations using the software SPSS (version 18) was performed.