عنوان پایان‌نامه

شناسایی واولویت بندی مداخلات سازمانی و تیمی در سازمان های بخش دولتی



    دانشجو در تاریخ ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "شناسایی واولویت بندی مداخلات سازمانی و تیمی در سازمان های بخش دولتی" را دفاع نموده است.


    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 73107;کتابخانه پردیس قم شماره ثبت: 002195;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 73107;کتابخانه پردیس قم شماره ثبت: 002195
    تاریخ دفاع
    ۰۶ بهمن ۱۳۹۴

    چکیده هدف اصلی از انجام این پژوهش، شناسایی و اولویت بندی مداخلات سازمانی و تیمی در سازمان های بخش دولتی استان اصفهان می باشد .پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گرد آوری داده ها، توصیفی پیمایشی است . جامعه آماری این پژوهش شامل مدیران و کارشناسان سازمان های بخش دولتی استان اصفهان می باشد که 150 نفر از آن ها به روش ترکیبی انتخاب شده اند .بدین صورت که در مرحله اول از بین سازمان های بخش دولتی استان اصفهان تعداد 3 سازمان ،شامل دانشگاه اصفهان، آموزش و پرورش و استانداری به روش خوشه ای انتخاب سپس در مرحله بعد برای تعیین مدیران و کارشناسان از روش تصادفی ساده استفاده شده است .برای جمع آوری نظرات پاسخ دهندگان، از پرسشنامه استفاده شده است .جهت تجزیه تحلیل اطلاعات از نرم افزار spss استفاده شده است در نهایت برنامه های اجرایی شناسایی شدند و با نظر سنجی از خبرگان چالش های برنامه های اجرایی نیز شناسایی و پیشنهاداتی برای برون رفت از آن ها ارائه شد و به این ترتیب، به سؤالات تحقیق پاسخ داده شد .همچنین برنامه‌های اجرایی در دانشگاه‌ها در 5 اولویت قرار گرفتند که برنامه‌های ظرفیت ‌سازی بخش غیردولتی، پرتال های استانی و محلی، توسعه خدمات الکترونیکی از طریق پیشخوان، فرهنگ ‌سازی و ترغیب مردم به استفاده از خدمات الکترونیکی، تکریم ارباب رجوع و برنامه مدیریت مشارکتی در اولویت اول و برنامه رعایت حقوق و تکالیف کارمندان و دستگاه‌های اجرایی در اولویت پنجم قرار دارد . از طرفی در آموزش و پرورش برنامه‌های اجرایی در سه اولویت قرار گرفت .اولویت اول مربوط به برنامه‌های اجرایی توسعه خدمات الکترونیکی از طریق پیشخوان و برنامه مدیریت مشارکتی است و برنامه‌های تمرکززدایی، ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و برنامه‌ریزی نیروی انسانی اولویت سوم را دارند . واژگان کلیدی: مداخلات تیمی، کار تیمی، تحول در تیم، دانشگاه اصفهان، آموزش و پرورش، استانداری
    Abstract
    The purpose of the present study is to identify and prioritize organizational and team interventions in public sector organizations in Isfahan province .In terms of aim, present study is an applied one and it is a descriptive survey in terms of data collection method. The Statistical population This research are Managers and experts of public sector organizations of Isfahan province, that 150 person of them are combined by were chosen for sample.This means that in first stage of the public sector organizations the number of 3 organization consists Isfahan University ,education and Governor were chosen to The cluster sampling method and then in next step for Determining the number of Managers and experts was used simple random sampling .To collect the views of respondents, a questionnaire was used . SPSS software was used to analyze the data. Finally the executive programs and also challenges were identified and Suggestions were presented. Therefore, the research questions were answered. The executive programs at universities were in the 5th priority which were the capacity building, programs private sector ، Provincial and local portals, the development of electronic services through the counter, culture building and encouraging people to use electronic services, honoring customers. Participatory management program was in the first priority and the rights and obligations of employees and executive organizations were the 5th priority. However, executive programs in education had three priorities. The first priority of the executive program was development of electronic services 159 through counter and decentralization programs, providing services electronically and manpower planning had the third priority. : Intervention team – team work – team Keywords change -Isfahan University education - Governor Campuse