عنوان پایان‌نامه

تاثیر مهارتهای ارتباطی کارآفرینانه مدیران کسب و کار های ورزشی برافزایش رضایت مشتریان (مطالعه موردی :باشگاههای ورزشی خصوصی منتخب کرج




    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه پردیس البرز شماره ثبت: 949;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 74033
    تاریخ دفاع
    ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
    استاد راهنما
    رضا محمدکاظمی

    هدف از این تحقیق بررسی تاثیر مهارتهای ارتباطی کارآفرینانه مدیران باشگاههای ورزشی بر افزایش رضایت مشتریان می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر در بخش کیفی را خبرگان و متخصصان دانشگاهی و مدیران باشگاههای ورزشی و در بخش کمی مشتریان باشگاههای ورزشی خصوصی کرج تشکیل می دهند. در این پژوهش جهت اطمینان از پایایی پرسشنامه، از سه معیار ضرایب بارهای عاملی، آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی استفاده شده است. جهت بررسی روایی نیز از روایی همگرا و روایی صوری استفاده شده است. همچنین جهت بررسی رابطه بین متغیرها و تجزیه و تحلیل داده ها از روش حداقل مربعات جزئی و نرم افزار اسمارت پی ال اس استفاده شده است. نتایج این پژوهش نشان داد که مهارت کلامی‌، مهارت گوش دادن، مهارت اجتماعی، مهارت همدلی، مهارت حمایت‌گری، مهارت بازخورد گرفتن و مهارت مثبت گرایی مدیران بر رضایت مشتریان تاثیر دارد.
    Abstract
    The purpose of this study investigating the effect of entrepreneurial communication skills of clubs Managers on customer satisfaction. target population of this study in quantitative Section consists of Academic experts and directors of clubs in karaj and in qualitative Section is private clubs Customers in Karaj. In this study in order to assurance of the reliability of the measurement instruments, three criterion were used. There are factor loadings, Cronbach's alpha and Composite Reliability. And for validation were used from convergent validity. Also In order to evaluate the relationship between variables and their impact on each other the partial least squares method and smart-pls sofware were used for analysing the data. The results show that manager's Verbal skills, listening skills, social skills, empathy skills, supporting skills, get feedback skills and positivism skills have an impact on customer satisfaction