عنوان پایان‌نامه

رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید مصرف کنندگان چرم مصنوعی شهرستان تهران



    دانشجو در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید مصرف کنندگان چرم مصنوعی شهرستان تهران" را دفاع نموده است.


    محل دفاع
    کتابخانه پردیس البرز شماره ثبت: 708;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 70717
    تاریخ دفاع
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۴
    استاد راهنما
    محسن نظری

    چکیده با شکل گیری و تکامل صنعت چرم مصنوعی در جهان، اکثر فعالان در عرصه تولید این محصول در دنیا در شروع کار خود تولید انبوه را که زمینه ساز اهدافی چون کاهش قیمت، افزایش کیفیت و تنوع محصول می باشد را مورد توجه قرار داده و تمام تلاش خود را در این راه به کار بسته اند. سوال اصلی و مهم در این تحقیق آن است که نحوه واکنش مصرف کنندگان به محرک های بازاریابی مختلفی که شرکت ها احتمالا مورد استفاده قرار می دهند چگونه است؟ آمیخته بازاریابی در این تحقیق بر مبنای 4 عنصر قیمت، توزیع، محصول و تبلیغات پیشبردی در نظر گرفته شده است و شناسایی و اولویت بندی میان متغیرهای فرعی مربوط به عنصر محصول، توزیع، قیمت و تبلیغات پیشبردی از طریق تعیین ضریب اهمیت هرکدام از آن ها از مهترین اهداف این تحقیق می باشد که به روش SPSS انجام خواهد پذیرفت. جامعه آماری، افراد و سازمان های منتخب مصرف کننده محصولات چرم مصنوعی می باشند که به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شده اند.
    Abstract
    Through the evolution of artificial leather production worldwide, most of the producer targeted mass production to achieve price reduction, increase in quality & diversification of the products. In this research, the main question is to assess the reaction of consumers to the marketing mix factors of artificial leather consumers in the city of Tehran. In this research the marketing mix is based on four elements which are product, price, place & promotion. The ranking & identification of marketing mix factors related to these four factors are made through the specification of the importance rate based on SPSS. The statistical samples are selected based on the accessible sampling methodology among the organizational consumers of artificial leather in the city of Tehran.