عنوان پایان‌نامه

بررسی تاثیر ارزش رابطه و توفیع بر رفتار مشتریان بانک دی



    دانشجو در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "بررسی تاثیر ارزش رابطه و توفیع بر رفتار مشتریان بانک دی" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    مدیریت اجرایی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه پردیس البرز شماره ثبت: 671;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 70511
    تاریخ دفاع
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۴
    استاد راهنما
    محمدرحیم اسفیدانی

    امروزه شرایط ناپایدار اقتصادی موجب شده تا اغلب بنگاه‌های اقتصادی در محیطی پویا و رقابتی فعالیت کنند. در چنین محیطی ایجاد، حفظ و نگهداری یک ارتباط ارزشمند و بلند مدت با مشتری با استفاده از تکنیکهای ترفیع، یکی از پر اهمیت ترین و مهم‌ترین عوامل برتری سازمان بر سایر رقبا می‌باشد. این طوفان رقابتی در کشور به سبب تاسیس بانکهای خصوصی جدید در سالهای اخیر و ابداع روشهای نوین مارکتینگ در حوزه خدماتی چون بانکداری، بیش از پیش حفظ مشتریان و افزایش ارتباط با آن‌ها را روز به روز مشکل‌تر می‌کند، از این رو داشتن ارتباط اثربخش و قوی با مشتری جزء چالش اصلی بانکها و سازمانهای فعال در حوزه بانکداری، در حال و آینده خواهد بود. با این رویکرد مسأله ای اصلی در پژوهش حاضر، بررسی تاثیر ارزش رابطه و ترفیع بر رفتار مشتریان در بانک دی می‌باشد. داده های جامعه آماری این تحقیق، از طریق تکمیل پرسشنامه، توسط 384 نفر از مشتریان بانک دی در شهر تهران گردآوری شده است که به بررسی ارتباط بین متغیرهایی چون ارزش رابطه، ترفیع، اعتماد، تعهد، تعارض، شایستگی، تبلیغات، شخصی سازی خدمات، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم با متغیر رفتار مشتریان بانک دی با بهره گیری از تکنیک های آماری می پردازد و پس از تجزیه و تحلیل در نهایت، نتایج حاصله این تحقیق بهمراه پیشنهادات محقق ارائه گردیده است.
    Abstract
    The unstable economic situation has caused businesses often operate in a dynamic and competitive environment. In such an environment, maintaining a valuable and long-term relationship with the client using promotion techniques, one of the most important and factors is superior to the other competitors. The storm competitive in the country for the establishment of new private banks in recent years developed new methods in the field of marketing services, such as banking, more than ever, retain customers and enhance communication with them is getting more difficult, so an effective and strong communication The main challenge with the client banks and organizations active in the field of banking, now and in the future. The main problem with this approach in the present study, the effect is worth the respect and promotion on the behavior of customers in the bank CD. The population of the research data through questionnaires completed by 384 current clients in Tehran gathered to examine the relationship between variables such as the value of the relationship, promotion, trust, commitment, conflict, merit, promotions, personalized services , public relations and direct marketing by changing customer behavior Day Bank utilizes statistical techniques. After the analysis, the results of this study, the researchers presented with offers.