عنوان پایان‌نامه

بررسی تاثیر مشتری گرایی موسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری استراتژیک (مورد مطالعه: بیمارستان نیکان)



    دانشجو در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "بررسی تاثیر مشتری گرایی موسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری استراتژیک (مورد مطالعه: بیمارستان نیکان)" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    مدیریت اجرایی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه پردیس البرز شماره ثبت: 1323;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 79509;کتابخانه پردیس البرز شماره ثبت: 1323;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 79509
    تاریخ دفاع
    ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
    استاد راهنما
    محمد حقیقی

    هدف تحقیق بررسی تاثیر مشتری گرائی موسسات خدماتی و بهداشتی می باشد؛ روش تحقیق حاضر توصیفی است که به روش پیمایش انجام شده است و از حیث هدف جزء تحقیقات کاربردی بشمار می رود. ابزار پژوهش حاضر پرسشنامه محقق ساخته می باشد که روایی آن به تائید استاد راهنما و خبرگان مدیریت بازاریابی بیمارستان نیکان رسیده است و پایایی نیز برای هر متغیر بیشتر از 0.7 بوده است. جامعه آماری پژوهش حاضر مدیران و مشتریان بیمارستان نیکان می باشند که مدیران 20 نفر و مشتریان نامحدود می باشند. با استفاده از فرمول کوکران، تعداد نمونه در این تحقیق 349 نفر به دست آمده که با پخش تعداد بیشتری پرسشنامه در نهایت 350 پرسشنامه سالم مورد تحلیل قرار گرفته است. روش نمونه گیری در تحقیق حاضر روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای بوده و تجزیه و تحلیل فرضیات تحقیق با توجه به تحلیل مسیر و مدلسازی معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل 8.88 انجام شده است. نتایج تحقیق نشان از تاثیر مثبت و معنادار مشتری گرائی در موسسات خدماتی و بهداشتی داشته است.
    Abstract
    The aim of this study was to investigate was the effect of customer service in service and health institutions. Research Methodology in this study was Descriptive Applied in Survey Method and Based on aim categorized in Applicable Research, The Research Tool was researcher-made questionnaire in which the validity and Confirmed by Supervisor and Marketing Experts of Nikan Hospital and Reliability for each variable was formed more than 0.7. Research Population Including Customers and managers of Nikan Hospital which Managers are 20 Persons and Customers are Unlimited, By Using Cochrane's Formula Samples Calculated as 349 Persons, in which by collecting more questionnaires, Totally 350 questionnaires have been collected. Sampling Method in this Study was Stratified Random Sampling method, Data Analysis of Hypothesis by Path Analysis and Structural Equation Modeling and Lisrel 8.88 Applied and Results have been shown the effect of customer service in service and health institutions. Keywords: customer service, Service and Health institutions, Nikan Hospital