عنوان پایاننامه
بررسی عوامل موثر بر تجربه مشتری در بانکها و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی بانک پارسیان)
- رشته تحصیلی
- مدیریت بازرگانی -بازاریابی
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 69788
- تاریخ دفاع
- ۲۴ شهریور ۱۳۹۴
- دانشجو
- مرضیه باقری نسب
- چکیده
- هدف اساسی از انتخاب موضوع وانجام این تحقیق مشخص ساختن ابعاد تجربه مشتری و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند در بانک ها است. جامعه مورد تحقیق ما مشتریان حقیقی بانک پارسیان می باشند. پژوهش حاضراز نوع توصیفی پیمایشی با هدف کاربردی می باشد.به منظور آزمون فرضیه های تحقیق،داده های مورد نیاز ازطریق تکمیل پرسشنامه ی بسته 5گزینه ای لیکرت که به صورت حضوری در اختیار مشتریان بانک پارسیان قرار گرفته است، جمع آوری شده است.جامعه آماری نامحدود ونمونه آماری طبق جدول مورگان تعیین شده 384نفر می باشدو روش نمونه گیری به صورت نمونه گیری در دسترس بوده است.تجزیه و تحلیل داده ها به روش های آمار توصیفی واستنباطی وبانرم افزارهای اس پی اس اس21 ،لیزرل 8.8 انجام شده است.درنهایت ابعاد تجربه مشتری تعیین شد و فرضیه های تحقیق که تاثیر مثبت ومستقیم تجربه مشتری بر ابعاد ارزش ویژه برند(آگاهی از برند،تداعی برند،کیفیت ادراک شده از برند و وفاداری به برند)را مورد ارزیابی قرار می دادند مورد تایید قرارگرفتند.
- Abstract
- ندارد