عنوان پایان‌نامه

تاثیر مسوولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت ادراکی و وفاداری مشتریان به برند در محصولات مواد شوینده در شهر قزوین



    دانشجو در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "تاثیر مسوولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت ادراکی و وفاداری مشتریان به برند در محصولات مواد شوینده در شهر قزوین" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    مدیریت اجرایی
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 72967;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 72967
    تاریخ دفاع
    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    استاد راهنما
    امیر خانلری

    در عصر حاضر، سازمان¬ها برای دستیابی به موفقیت در همه زمینه ها، باید به انتظارات اجتماعی و احکام اخلاقی واکنش مناسب نشان دهند و با رعایت اخلاق کار و مسئولیت اجتماعی، به بهترین نحو این گونه انتظارات را با هدف اقتصادی سازمان تلفیق کنند تا دستیابی به اهداف بالاتر و والاتری را امکان پذیر سازند. و وفاداری مشتریان از جمله مواردی است که رابطه عمیقی بسیار زیادی را با مسوولیت اجتماعی دارد. در این تحقیق بررسی رابطه بین مؤلفه های مسئولیت پذیری اجتماعی و وفاداری مشتریان به برند در شرکت های مواد شوینده مورد بررسی قرار گرفت. این تحقیق از نوع پیمایشی و کاربردی می باشد. و ابزار گردآوری اطلاعات به صورت پرسشنامه ای می-باشد و روش گردآوری اطلاعات به صورت میدانی می باشد. در این تحقیق ابتدا شاخص های تحقیق طراحی گردید و شاخص های این تحقیق در ابعاد مسئولیت اجتماعی وفاداری کیفیت ادراک شده و فرضیات تحقیق نیز بر اساس این شاخص ها تدوین شد و در نهایت با استفاده از تکنیک های آماری تمامی فرضیات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و به اثبات رسید. و نتیجه حاصل از این تحقیق رابطه مثبت بین تمامی شاخص های مطرح شده می باشد و فرضیات کلی اثبات شدند. کلمات کلیدی: مسئولیت اجتماعی- وفاداری- کیفیت ادراک شده
    Abstract
    Nowadays, organizations to achieve success in all areas, social expectations and moral judgments to respond effectively and in compliance with ethics and social responsibility, to the best of these expectations with the aim to achieve economic integration organization higher and higher goals allow. In this study the relation between social responsibility and customer loyalty to the brand of detergent companies investigated This is a survey research and applications. And collect data for the survey. And data collection in the field. In this study, the research was designed parameters. And hypotheses were formulated based on these indicators. And indicators of this research in terms of social responsibility, loyalty, perceived quality and hypotheses were formulated based on these indicators And finally analyzed using statistical techniques were all assumptions. And it was proved. And the result of this research is a positive relationship between the proposed indicators. And general assumptions were proven Key words: Social responsibility, loyalty, perceived quality