عنوان پایان‌نامه

بررسی تاثیر استفاده از فن آوری های رسانه های اجتماعی بر عملکرد ارتباط با مشتری



    دانشجو در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ، به راهنمایی ، پایان نامه با عنوان "بررسی تاثیر استفاده از فن آوری های رسانه های اجتماعی بر عملکرد ارتباط با مشتری" را دفاع نموده است.


    رشته تحصیلی
    MBA- مدیریت عملیات
    مقطع تحصیلی
    کارشناسی ارشد
    محل دفاع
    کتابخانه مرکزی پردیس 2 فنی شماره ثبت: 3185;کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 72993
    تاریخ دفاع
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
    استاد راهنما
    امین جمیلی

    هدف اصلی این پایان نامه بررسی تاثیر استفاده از فن آوری های مورد استفاده در رسانه های اجتماعی بر بهبود عملکرد ارتباط با مشتری می باشد که به صورت موردی در شرکت دینا کیش پیاده شده است .این هدف اصلی در برگیرنده چند هدف فرعی نظیر : - بررسی تاثیر سیستم های مدیریت مشتری بر امکانات ارتباط با مشتری - بررسی تاثیر استفاده از فن آوری در رسانه اجتماعی بر امکانات ارتباط با مشتری - بررسی تاثیر تعامل سیستم های مدیریت مشتری و استفاده از فن آوری در رسانه های اجتماعی بر قابلیت های مشتری مداری رسانه های اجتماعی - بررسی تاثیر بر قابلیت های مشتری مداری رسانه های اجتماعی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که در واقع این اهداف فرعی در راستای هدف فوق می باشند . در این تحقیق در راستای بررسی اهداف فوق از روش تحقیق توصیفی –پیمایشی استفاده شده است .و برای گرد آوری اطلاعات از روش کتابخانه ای برای جمع آوری اطلاعات و پیشینه تحقیق ، روش میدانی برای تهیه و توزیع پرسشنامه استفاده شده است .که تعداد نمونه بر اساس جدول مورگان 120 عدد می باشد . و نهایتا پس از جمع آوری اطلاعات و ساخت مدل ، تحلیل آماری و توصیفی و آزمون هایی نظیر آلفای کرونباخ جهت پایاپای و روایی پرسشنامه و آزمون همبستگی – رگرسیون جهت همبستگی شاخص ها با نرم spss انجام پذیرفت . و همچنین برای انجام معادلات ساختاری و ارتباط گویه ها در مدل از نرم افزارsmart pls2 استفاده شد. که نهایتا فرضیه ها که همان اهداف فرعی می باشند تایید و در نتیجه هدف اصلی هم تایید شد.
    Abstract
    The main objective of the present thesis is to investigate the impact of the use of technologies in social media on improving customer relationship performance. This case study was conducted in Dina Kish Company. This main objective involves the following three secondary objectives: 1- Investigating the effect of customer management systems on customer relationship facilities. 2- Investigating the effect of the use of technology in social media on customer relationship facilities. 3- Investigating the effect of the interaction of customer management systems and the use of technology in social media on customer orientation capabilities of social media 4.studying the effect of customer orientation capabilities of social media on the performance of customer relationship management. In fact the above secondary objectives are in line with the main objective of the study. This research was a descriptive survey. Data collection was performed through library method, and field study was used for preparing and distributing the questionnaire. Sample size, based on Morgan table, was 120. And finally after collecting data and building the research model, descriptive and statistical analysis as well as tests including Chronbach`s alpha were performed for verifying the validity and reliability of the questionnaire. Regression-correlation test was conducted by the help of SPSS so as to verify the correlation of the indicators. Further, Smart PLS2 was used for performing structural equations and the association of items in the model. Finally, the research hypotheses which were secondary objectives were confirmed and thus, confirming the main objective of the study. Keywords: Social media, customer, customer relationship, social network, social media marketing