نقش تلویزیون در توسعه جایگاه بورس اوراق بهادار در ایران (بررسی تطبیقی دیدگاه¬های کارشناسان بورس و کارشناسان رسانه)
- رشته تحصیلی
- مدیریت رسانه
- مقطع تحصیلی
- کارشناسی ارشد
- محل دفاع
- کتابخانه مرکزی -تالار اطلاع رسانی شماره ثبت: 57782
- تاریخ دفاع
- ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
- استاد راهنما
- داود نعمتی انارکی
- دانشجو
- علی حسنلو
- چکیده
- بررسی تطبیقی دیدگاههای کارشناسان بورس ورسانه در مورد نقش تلویزیون در توسعه جایگاه بورس اوراق بهادار ایران . امروزه باید گسترش زمینه درآمدهای غیر نفتی را در کشورمان گسترش داده وهر چه بیشتر به سوی اقتصاد بدون نفت پیش برویم که یکی از کارهای خوب در این زمینه تنوع بخشیدن به فضاهای سرمایه گذاری در ایران می باشد.بورس در کشور ما که سابقه کمی هم ندارد متاسفانه علیرغم پتانسیل بالای اقتصادی مغفول مانده وباید برای گسترش آن مکانیزم های موثر را بکار بگیریم. یکی از بهترین کارها برای گسترش بورس بحث فرهنگ سازی بورس در جامعه ایرانی است؛دیگر امر مهم ،بحث آموزش وتربیت نیروهای آشنا وعلاقه مند به دنیای بورس است،بحث دیگر گسترش بازارهای بورس در کشور پهناور ایران است و....که در تمام اینها نقش رسانه ها بسیار پر رنگ وموثر می باشد خصوصا اینکه رسانه های امروزی دچار مشکلات اقتصادی بزرگی هستند و با ورود رسانه ها خصوصا تلویزیون به عرصه بورس نوعی درآمد زایی برای آن نیز محسوب می شود.اقتصاد رسانه در تمام جهان یک بحث فوق العاده استراتژیک ومهم محسوب می شود که با پرداختن به موضوع بورس توسط رسانه هادر ایران تا حدودی یک فضای درآمدی برای رسانه نیز گشوده می شود.
- Abstract
- چکیده انگلیسی ندارد